احداث نخستین منطقه ویژه ریلی در زرند کلید خورد

با حضور معاون استاندار کرمان، سید امین جوادی مدیرعامل موسسه عسکریه، فرماندار زرند و جمعی از مسئولان محلی اجرای نخستین منطقه ریلی کشور در زرند کلید خورد.

ساخت و احداث نخستین منطقه ویژه ریلی در شهرستان زرند کلید خورد.

 

Raili-zarand_ (3)

 

به گزارش صدای زرند، با حضور معاون استاندار کرمان، سید امین جوادی مدیرعامل موسسه عسکریه، فرماندار زرند و جمعی از مسئولان محلی اجرای نخستین منطقه ریلی کشور در زرند کلید خورد.

 

 

فرماندار زرند اظهار کرد: شهرستان زرند با ۱۳۲ هزار نفر جمعیت دارای چهار شهر، دو بخش و ۸۲ شورای اسلامی شهری و روستایی است.

 

 

حبیب‌الله خنجری ادامه داد: با توجه به وجود معادن غنی زغال‌سنگ و سنگ‌آهن و همچنین کارخانه واگن‌سازی ایجاد منطقه ریلی در این شهرستان بسیار با اهمیت است.

 

 

وی افزود: باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم و بر همین اساس راه‌اندازی منطقه ریلی کشور مورد توجه و حمایت استاندار کرمان و نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی  قرار گرفته که محقق شدن این پروژه موجب رونق اقتصادی این منطقه می‌شود و همه زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری در زرند فراهم است.

 

Raili-zarand_ (1)

 

 

معاون استاندار کرمان نیز با اشاره به خشکسالی‌های پی‌در‌پی  و افت شدید منابع زیرزمینی توسعه کشاورزی در استان کرمان را غیر ممکن خواند.

 

 

محمدرضا فتوت تصریح کرد: باید به سمت صنعتی شدن گام‌های اساسی برداریم  و در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به این امر شده و در بخش صنعت و معدن اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

 

وی بیان کرد: ارکان حکومت امروز در خدمت توسعه استان هستند و مثلث توسعه در همه شهرستان‌ها تشکیل و امور سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذار را با جدیت انجام می شود.

 

 

فتوت اضافه کرد: بهترین موقعیت  ایجاد منطقه ویژه ریلی کشور در شهرستان زرند وجود دارد و با مطالعاتی که صورت گرفته بهترین مکان در جنب کارخانه واگن‌سازی شهرستان زرند است.

 

Raili-zarand_ (2)

 

 

سید امین جوادی مدیرعامل موسسه عسکریه، سرمایه‌گذار منطقه ویژه ریلی شهرستان زرند  گفت: بحث اقتصادی مورد توجه ویژه صندوق عسکریه است و این موسسه با ۲۸ سال قدمت از قدیمی‌ترین موسسات کشور است و به شدت دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور است.

 

 

وی تصریح کرد: با توجه به وفاق و همدلی استاندار و نمایندگان استان کرمان در مجلس و ائمه جمعه،  موسسه عسکریه به عنوان سرمایه‌گذار در تلاش برای ایجاد منطقه ریلی شهرستان زرند هستیم.

 

 

جوادی گفت: در حال حاضر یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های شهرداری کرمان در دست اجرا داریم و حدود ۴ میلیون متر مربع در شهرهای مختلف کشور پروژه داریم.

 

انتهای پیام/