تجمع حماسی ۹ دی در زرند برگزار شد

اجتماع بزرگ مردم زرند در سالروز حماسه ۹ دی‌، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جلوی بازار وکیل زرند بر‌گزار شد.

اجتماع بزرگ مردم زرند در سالروز حماسه ۹ دی‌، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جلوی بازار وکیل زرند بر‌گزار شد.

9-Day-93-Zarand_ (19)

 

به گزارش صدای زرند، تجمع بزرگ ولایت پیشگان زرند صبح امروز با حضور مسئولین و بازاریان، کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان و سایر اقشار مختلف مردم در جلوی بازار وکیل زرند برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام علی ابراهیمی در تجمع مردم زرند به مناسبت حماسه ۹ دی با اشاره به این که قرآن و عترت دو یادگار از طرف ییغمبر خداست گفت: امام بزرگوار به برکت و تمسک به قرآن و عترت انقلاب اسلامی را به وجود آوردند.

 

 

وی بیان کرد: از روزی که انقلاب به برکت امام شروع شد توطئه های سنگینی علیه نظام اسلامی همچون جنگ تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس، جنگ اقتصادی آغاز شد که نور خدا را در این سرزمین خاموش کنند.

 

 

ایشان با بیان این که دشمنان برنامه ریزی زیادی علیه رهبر و ملت مظلوم می کنند افزود: یکی از برنامه ریزهای بسیار مهم دشمن که نتوانست از طریق جنگ تحمیلی ملت ایران و جوانان بصیر و مومن ملت ایران زمین را از پای در بیارد جنگ نرم بود.

 

 

علی ابراهیمی گفت: استکبار جهانی ، صهیونیست ها با تقسیم کردن ملت به دو قسمت اکثریت و اقلیت قصد داشتند وحدت مردم و نتیجه انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

 

 

ایشان در پایان بیان کرد: آنها دنبال نابودی اسلام در ایران و ضربه زدن به آرمان های حضرت امام هستند، ما خون و جان دادیم که اسلام علنی، فاطمی، حسینی و مهدوی در کشور ما باشد.

 

 

در ادامه این آیین، بیانیه پایانی تجمع قرائت شد و مردم با اعلام تکبیر مفاد بیانیه را مورد تایید قرار دادند.

 

 

انتهای پیام/