کتاب « انقلاب اسلامی شهرستان زرند به روایت تصویر » منتشر می شود

مهدی سهرابی زرندی از منتشر شدن کتاب « انقلاب اسلامی شهرستان زرند به روایت تصویر » در دهه ی فجر سال جاری خبر داد.

مهدی سهرابی زرندی از منتشر شدن کتاب « انقلاب اسلامی شهرستان زرند به روایت تصویر » در دهه ی فجر سال جاری خبر داد.

sz6456859685601

به گزارش صدای زرند، به مناسبت سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی و نیز فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با همکاری دفتر امام جمعه محترم، فرمانداری، و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند، مجموعه نفیس تصاویر مبارزان دوران شکوهمند انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ با عنوان «انقلاب اسلامی شهرستان زرند به روایت تصویر» چاپ و منتشر می شود.

مهدی سهرابی زرندی در حاشیه مراسم اختتامییه «فرهنگ عاشورایی، هنر عاشورایی» به خبرنگار صدای زرند گفت: مجموعه آلبوم تصاویر دوران انقلاب اسلامی زرند که به زودی منتشر می گردد، برگرفته از مجموعه اصلی و ارزشمند انقلاب اسلامی در زرند، که توسط اینجانب و به کوشش فرزندم محمد حسین سهرابی زرندی در ۱۳۶ صفحه تهیه شده است و دارای چهار بخش شامل: پیش گفتار، روز شمار انقلاب اسلامی زرند، تصاویر دوران انقلاب اسلامی زرند، تصاویر دوران انقلاب اسلامی کوهبنان و بخش آخر چند فقره گزارشات ساواک، دارای ۱۲۸ قطعه عکس می باشد که ۱۲ قطعه عکس آن مربوط به انقلابیون کوهبنان است. مجموعه فوق با استفاده از کاغذ گلاسه و چهار صفحه رنگی در تهران چاپ و در دهه ی فجر سال جاری منتشر می شود.

 

سهرابی زرندی اضافه کرد: با توجه به چاپ اول مجموعه و انتشار محدود آن، از کلیه ادارات، مراکز فرهنگی، نهادهای دولتی، سازمان ها و شرکت ها درخواست میکنم تا به منظور ارج نهادن به آرمان های انقلابیون شهرستان های زرند و کوهبنان، تقاضای درخواستی مجموعه فوق را لغایت بیست و پنجم دی ماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند و یا به شماره ۰۹۱۳۲۹۷۶۵۴۴ اطلاع دهند تا سهمیه درخواستی آنها در نظر گرفته شود.

 

نام برده در آینده ای نزدیک از انتشار مجموعه دیگری در زرند خبر داد که پس از نهایی شدن مراحل چاپ به اطلاع اهالی فرهنگ دوست زرند خواهد رساند.

 

انتهای پیام/