پیام حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند

در ۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود ند: (همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد).

چندسالی که بگذرد؛ قلمهای آگاهانِ بین المللی خواهندنوشت، ممکن است من آن روزنباشم، اماشما خواهیدخواندکه چه توطئه بزرگی پشت فتنه ۸۸ بود. می خواستند ایران راتسخیرکنند. «امام خامنه ای»

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فتنه ۸۸ یک اقدام برنامه ریزی شده برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. دشمنان خارجی و منافقان داخلی در این برنامه هر یک نقش خاصی را بر عهده گرفته بودند و هدفشان بی اعتماد کردن مردم به نظام و مقابل هم قرار دادن مردم بود.

 

مردم بصیر ایران در مقابل تحرکات ناجوانمردانه فتنه گران، آهنگ حماسه ۹ دی را در آسمان معنوی ایران طنین انداز کردند.

 

۹ دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم، اتمام حجت برای همه است.

 

۹دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

 

در ۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود ند: (همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد).

 

ضمن گرامیداشت حماسه ۹دی پیروزی ملت مومن و ولایت مدار ایران اسلامی؛ با برافراشتن پرچم بصیرت و ولایت مداری، نشان خواهیم داد در هر زمانی که آرمان های بلند انقلاب و میراث های گران سنگ امام راحل (ره) و شهدا، از سوی ضدانقلاب، فتنه گران و بیگانگان مورد مخاطره، تهدید و تعرض قرار گیرد، به موقع در صحنه حاضر خواهیم شد و به تکلیف انقلابی خود عمل خواهیم کرد.

 

«والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»
علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند