۹ دی روز پیوند دوباره مردم با ولایت است

فرماندار شهرستان زرند گفت: حماسه نهم دیماه یکی از روزهای است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است و این روز، روز پیوند دوباره مردم با ولایت است.

9DAYفرماندار شهرستان زرند در رابطه با حماسه ۹ دی گفت: حماسه نهم دیماه یکی از روزهای است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است و این روز، روز پیوند دوباره مردم با ولایت است.

به گزارش “صدای زرند“، حبیب الله خنجری افزود: در روز  ۹ دی ۸۸ وقتی مردم دیدند که به ارزش هایشان بی توجهی شده و به ارزش های دینی و اعتقادیشان توهین شده است به میدان آمدند و محور این حماسه و این تجمع مقام معظم رهبری بود و با درایت و بصیرتی که ایشان داشتند باعث شد مردم با آن مسائل داخلی و خارجی که وجود داشت وارد عمل شدند و وقتی احساس کردند که دشمن می خواهد ضربه به نظام و انقلاب بزند این حماسه را آفریدند.

 

 

فرماندار شهرستان زرند در پاسخ به این سوال که به نظر شما کاری که فتنه گران در روز عاشورای سال ۸۸ و همچنین هتاکی به امام راحل انجام دادند به خاطر اعتراض به نتایج انتخابات بود یا اینکه جریان دیگری این حرکت را هدایت می کرد، اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری و بطور کلی دشمنان اسلام از هر دری وارد می شوند تا ضربه بزنند و وقتی می بینند که در اینجا به این مسئله اعتراضی هست، سوءاستفاده می کنند. در واقع این اتفاقی که افتاد بخاطر اعتراض به نتایج انتخاباتی نبود و آن افرادی که می خواستند سوءاستفاده بکنند از این مورد استفاده نموده، با عوامل داخلی و خارجیشان آمدند و این کار را انجام دادند.

 

 

وی در این رابطه خاطر نشان کرد: قطعاً وقتی مردم دخالت بیگانگان را در بحث نظام جمهوری اسلامی دیدند با حضورشان این مسائل را خنثی کردند و آن موضوع هیچ ربطی به مسائل انتخاباتی نداشت.

 

 

آقای خنجری در رابطه با این سوال که چرا سران فتنه و بعضی خواص، این کار آشوبگران را محکوم نکرده و با سکوتشان مُهر تأییدی بر کار آنها گذاشتند، گفت: در کشور ما محور همه امور نظام جمهوری اسلامی و همه امور مردم، ولایت است و مردم گوش به حرف ولایت هستند و فرد یا افراد خاص هیچ نتیجه ای به نفع خودشان نمی توانند بگیرند و فرقی نمی کند که از چه جناحی باشد در هر حال مردم نگاهشان به نگاه و سخنان رهبری است.

 

 

وی تصریح کرد: آن افراد خاص ایده خودشان را داشتند و در هر حال خودشان باید پاسخگو باشند و اصل محور، محور ولایت و ولایت مداری مردم است و مردم در ۹ دی ثابت کردند که دنبال روی ولایت هستند.

 

 

فرماندار زرند درباره حکم حصر سران فتنه و کم یا کافی بودن این حکم گفت: در ارتباط با این بحث چون روال قانونی و قضایی دارد، بنده هیچ نظری در این رابطه نمی توانم بدهم و افرادی که ذی صلاح هستند باید این سوال را پاسخ بدهند.

 

 

وی افزود: در شهر زرند الحمدالله هیچ مورد خاصی نداشتیم و حتی روز ۹ دیماه ۸۸ در شهرستان زرند از همان ابتدای روز با محوریت تمامی گروه ها برگزار شد و مردم به میدان آمدند و برای زرند، عزت و افتخار آفریدند.

 

 

حبیب الله خنجری در مورد برنامه های شهرستان زرند برای سالروز حماسه ۹ دی امسال، گفت: برنامه های ستاد بزرگداشت ۹ دی شهرستان زرند در اسرع وقت از طریق استانداری و فرمانداری ابلاغ شده و ۲ جلسه هم در تاریخ های هجدهم آذرماه و یکم دیماه در این رابطه در محل فرمانداری برگزار شد و صورتجلسه آن به همه ادارات ارسال شده است و همه بر این تاکید دارند که روز ۹ دی که روز بصیرت و میثاق با ولایت است، مراسم و تجمعی با شکوه تر از سال های قبل برگزار کنیم و در این روز، تجمع در خیابان امام، جلوی بازار برگزار خواهد شد و نماز ظهر و عصر هم در مسجد جامع این شهر به اتفاق همه مردم ولایت مدار شهر زرند برپا خواهد شد.

 

 

فرماندار شهرستان زرند در پایان گفت: تاکید من در این روز ماندگار، که در طول تاریخ شاید یکی از بهترین روزهای خوب برای مردم ایران بود، گرچه وقایع قبل از آن بسیار تلخ بود و مشکلاتی ایجاد شد، این است که مردم همیشه در میدان باشند و همانگونه که از ابتدای انقلاب تا الان در جاهایی که نیاز بود حمایت کردند و پیرو ولایت بودند باز هم حضورشان پررنگ باشد که دشمنان اسلام نتوانند مردم را از نظام جدا کنند و مثل همیشه مایوس شوند و این میسر نمی شود مگر اینکه مردم در همه میادین حضور پررنگی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/