امیدواری در آینده ورزشی شهرستان زرند

جلسه ای پیرامون مشکلات پیش روی باشگاههای ورزشی شهرستان زرند با حضور دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در محل دفتر هیأت فوتبال شهرستان برگزار گردید.

جلسه ای پیرامون مشکلات پیش روی باشگاههای ورزشی شهرستان زرند با حضور دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در محل دفتر هیأت فوتبال شهرستان برگزار گردید.

 

Tarbt-Badani-Zarand_ (7)

به گزارش صدای زرند ، به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان زرند، جلسه ای پیرامون مشکلات پیش روی باشگاههای ورزشی شهرستان زرند با حضور دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس ، حبیب ا… خنجری فرماندار ، سلطانی رئیس اداره ورزش و جوانان زرند، برهانی نژاد رئیس شورای شهرستان، مدیران باشگاههای ورزشی و اعضای هیأت فوتبال برگزار گردید.

در این جلسه جعفری، رئیس هیأت فوتبال شهرستان زرند، در مورد وضعیت هیأت فوتبال و مشکلات تیم های فوتبال صحبت نمود و خواستار حمایت همه جانبه مسئولین از ورزش بخصوص بخش فوتبال شد.

همچنین مدیران باشگاه ها مشکلات موجود در باشگاهها را مطرح کردند و خواستار توجه و پیگیری مسئولین در زمینه دریافت کمک از کارخانجات صنعتی برای باشگاه ها شدند.

بعد از آن، دکتر حسین امیری در بیاناتی مفصل از حقوق ورزشکاران دفاع نمودند و اطمینان دادند تمام سعی و تلاش خود را بکار بسته تا چرخه ورزش بتواند با توان بیشتری به حرکت خود ادامه داده و در آینده شاهد حضور ورزشکاران در عرصه های کشوری باشیم.

همچنین دکتری امیری خطاب به مسئولین حاضر در جلسه از آنان خواست تا توجه بیشتری به بخش ورزش شهرستان داشته باشند.

حبیب الله خنجری، فرماندار شهرستان زرند، نیز قول مساعد دادند در حد توان از حقوق ورزش و ورزشکاران دفاع نموده و با تشکیل کار گروه تخصصی ورزش بزودی شاهد توجه بیشتر به ورزش باشیم.

در خاتمه سلطانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند، در مورد مشکلات ورزشکاران به ویژه مشکلات سخت افزاری موجود در ورزش شهرستان صحبت نمود و اظهار امیدواری نمودند با وحدت و همدلی که بوجود آمده است بزودی شاهد تحولات چشمگیری در عرصه ورزش باشیم.

Tarbt-Badani-Zarand_ (1)

Tarbt-Badani-Zarand_ (2)

Tarbt-Badani-Zarand_ (3)

Tarbt-Badani-Zarand_ (4)

Tarbt-Badani-Zarand_ (5)

Tarbt-Badani-Zarand_ (6)

Tarbt-Badani-Zarand_ (8)

Tarbt-Badani-Zarand_ (9)

انتهای پیام/