پایان ۲۶ سال انتظار مادر شهید در جیرفت

۲۶ سال انتظار مادری در جیرفت برای دیدار دوباره فرزند مفقود الجسد خود به پایان رسیده و این مادر دلسوخته برای دیدن پیکر فرزندش لحظه شماری می کند.

۲۶ سال انتظار مادری در جیرفت برای دیدار دوباره فرزند مفقود الجسد خود به پایان رسیده و این مادر دلسوخته برای دیدن پیکر فرزندش لحظه شماری می کند.

 

Mader-Shahid

 

به گزارش صدای زرند به نقل از ایرنا، شهید سبزعلی آژگان متولد ۱۳۴۵ روستای زنگیان از توابع بخش مرکزی شهرستان جیرفت است که از سوی لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله کرمان به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد.

 
این شهید والامقام ۲۸ فروردین سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر پاکش مفقود بود.

 
مادر شهید آژگان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: انتظار ۲۶ ساله برای دیدن فرزندم، چشمانم را کم سو و صبرم را بی طاقت کرده است.

 
هاجر آژگان افزود: تقدیر الهی چنین رقم خورد که پس از ۲۶ سال چشم انتظاری باید چند تکه استخوان بی جان را در آغوش بگیرم باز خدا را شکر گذارم که پیکر فرزندم در زادگاه خودش آرام خواهد گرفت.

 
وی اظهار کرد: این بار باید بر پیکر بی جان فرزندم لالایی بخوانم زیرا در این مدت به انتظار وی هر روز و هر شب زمزمه هایی از لالایی مادران را نجوا می کردم.

 
مادر شهید گفت: هرچند انتظار بسیار سخت است اما خداوند را شکر گذارم که حداقل پیکر فرزندم دوباره کوچه و خیابان را معطر می کند.

 
به گزارش صدای زرند، رییس ستاد معراج شهدای مرکز در گفت و گویی از شناسایی هویت چند شهید تازه تفحص شده خبر داد و گفت: پیکر مطهر هفت شهید تازه تفحص شده از طریق پلاک هویت، کارت شناسایی و آزمایش DNA شناسایی شده است.

 
سرهنگ ابراهیم رنگین اعلام کرده که چهار تن از این شهدا تهرانی، دو تن کرمانی و یک تن متعلق به استان فارس است.

 
قرار است پیکر تمامی این شهدا با انتقال به زادگاهشان تا روز اربعین حسینی تشییع و تدفین شوند.

 

انتهای پیام/