پیام فرماندار زرند به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در پیامی فرارسیدن روز ۱۶ آذر، روز دانشجو را به فرهیختگان، اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در شهرستان زرند تبریک گفت.

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در پیامی فرارسیدن روز ۱۶ آذر، روز دانشجو را به فرهیختگان، اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در شهرستان زرند تبریک گفت.

 

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند ، حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در پیامی فرارسیدن روز ۱۶ آذر، روز دانشجو را به فرهیختگان، اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در شهرستان زرند تبریک گفت.

 

 

در متن این پیام آمده است:
فرا رسیدن روز ۱۶ آذر هر سال یاد آور حماسه شهادت سه تن از دانشجویان مسلمان و مبارز میهن اسلامی در ذهن جامعه اسلامی ما زنده می شود که پیام آور عزت، شرف دانشگاه و نماد مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی است.

 
۱۶ آذر به حق به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است، چون دانشجویان و دانشگاهیان در برهه های حساس انقلاب شکوهمند اسلامی در سنگرهای مختلف از جمله در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی و حماسه سازی کردند و امروز این جامعه بزرگ در چنین روزی در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده ای روشن منتهی می شود که سرشار از عشق و امید، خردورزی، آزادی، گفتگو و کرامت های انسانی است.

 
از همین رو بر خود فرض می دانم به منظور تجلیل از این قشر نخبه، نجیب و آگاه که تاکنون در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی نقش مهم خود را به خوبی ایفا کرده اند با تمام توان در صدد بر طرف کردن مشکلات و تحقق مطالبات آنان بر آیند و زمینه فعال و پر نشاط آنان را در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه فراهم تا بتوانند بازویی قوی برای دستگاه های اجرایی شهرستان باشند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین درایت دولت تدبیر و امید با وحدت و همدلی شهری آباد را بسازیم.
حبیب الله خنجری – فرماندار شهرستان زرند

 

انتهای پیام/