فرهنگ ایرانی اسلامی غنی ترین فرهنگ هاست

جلسه ای با حضور مدیران دبیرستان های دخترانه دور اول سطح شهر زرند با حضور کارشناس امور بانوان اداره کل در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

جلسه ای با حضور مدیران دبیرستان های دخترانه دور اول سطح شهر زرند با حضور کارشناس امور بانوان اداره کل در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش زرند برگزار شد.

 

 

فرهنگ ایرانی اسلامی غنی ترین فرهنگ هاست 

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش زرند ، رضوی با تشریح شعار اداره کل آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید آموزشی را مؤثر دانست که نمود وکارایی آن در جامعه قابل مشاهد باشد و نتیجه چنین آموزشی کاربردی را تربیت عنوان نمود.

 
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن اشاره به فعالیت های امور بانوان و تشریح شرح وظایف به گوشه ای از معضلات اجتماعی موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: تنها راه مقابله با ان یاد آوری اعتقادات و نهادینه کردن باورها در دانش آموزن است.

 

وی بیان فلسفه انجام کار ها و عبادات با پاسخ گویی به شبهات احتمالی را در زمینه عمق بخشیدن به تربیت مؤثر دانست ومشارکت دادن دانش آموزان درامور تربیتی و آموزشی را باعث ایجاداعتماد به نفس بیان کرد.

 

رضوی با تشریح شعار اداره کل آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید آموزشی را مؤثر دانست که نمود وکارایی آن در جامعه قابل مشاهد باشد و نتیجه چنین آموزشی کاربردی را تربیت عنوان نمود مشاور مدیر کل درامور زنان وبانوان تغییر نگرش در رفتار دانش آموزان را نتیجه پرورش متعادل دانست و افزود : فرهنگیانی موفق هستند که بتوانند عزت مندی خود را با بالا بردن توان علمی و افزایش معلومات به دانش آموزان نشان دهند.

 

وی فرهنگ ایرانی اسلامی را فرهنگی با قدمت بالا و غنی دانست که از آموز های دینی و اعتقادی سر چشمه می گیرد که نوع دوستی ،کمک به همنوع و انسانیت در آن آشکار است. گفتنی است مشاور مدیر کل در امور بانوان در سفر به شهرستان زرند از تعدادی از خوابگاه های دانش آموزی مراکز شبانه روزی بازدید کرد و باحضور در جمع دانش آموزان از نزدیک مشکلات آنها را مشاهده و جهت رفع آنها با کمک مدیران آموزشگاه ها قول مساعد داد.

 

 

انتهای پیام/