بخش اصلی توسعه متوازن، توجه به فرهنگ است

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به اتفاق جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر به دیدار اعضاء شورای اسلامی شهر زرند رفتند.

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به اتفاق جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر به دیدار اعضاء شورای اسلامی شهر زرند رفتند.

 

Honarmandan-Zarand_ (1)


به گزارش صدای زرند ، احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی زرند در دیدار با اعضاء شورای اسلامی شهر زرند ضمن تقدیر از توجه ریاست شورا و اعضاء شورای اسلامی زرند به حوزه فرهنگ و هنر گفت: مدیریت جامع شهر کلید قفل بسته همه حوزه هاست و فکر کردن به توسعه متوازن پشت پا زدن به مدیریت احساسی است که در گذشته مشکلات عدیده ای را برای جامعه ما فراهم کرده است.

 

 

احمد رشیدی بخش اصلی توسعه متوازن، توجه به فرهنگ دانست و افزود : بدون توجه به هنر و کار کردهای صحیح آن در جامعه پیشرفتی حاصل نخواهد شد و باید مراقب باشیم کارهایی که به نام فرهنگ انجام می شود نقطه مقابل فرهنگ نباشد .

 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند افزود: خوشحالیم شورای شهر به جایگاه اصلی خود دست یافته تا بتواند نقش اصلی را در جهت ایجاد مدیریت جامع شهری ایفا نماید.

 

 

Honarmandan-Zarand_ (2)

در ادامه سید رضا هاشمی زاده رئیس شورای اسلامی زرند با ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان گفت: باعث خوشحالی است که فردی سکاندار مدیریت فرهنگی هنری شده است که خود از بطن هنرمندان است واین امتیاز بزرگی محسوب میشود .

 
وی ضمن اعلام آمادگی از حضور در جمع هنرمندان افزود: کمیسیون فرهنگی شورا این آمادگی را دارد با استفاده از افکار وایده های فرهنگی هنرمندان زرند در جهت تحقق برنامه های سال اقتصاد و فرهنگ گامهای بلندی بردارد .

 
در پایان تعدادی از هنرمندان انتظارات وخواستهای خود را مطرح کردند.

 

 

انتهای پیام/