امضای تفاهم نامه فرهنگی و هنری میان ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان زرند

تفاهم نامه همکاری فرهنگی بین اداره ارشاد اسلامی زرند و آموزش و پرورش زرند امروز در شورای اداری آموزش و پرورش امضا شد.

 تفاهم نامه همکاری فرهنگی بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند امروز در شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان امضا شد.

Hamkari (1)

به گزارش صدای زرند ، حمید صادقی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در این مراسم گفت: اداره ارشاد اسلامی در واقع آموزش و پرورش دوم است که امضای این تفاهم نامه می توان استفاده از ظرفیت های دو نهاد را افزایش دهد.

مدیر آموزش و پرورش زرند افزود: ثمره تلاش افراد در جامعه نمود پیدا می کند و هر چه دو نهاد بتوانند بیشتر از ظرفیت های هم بهره مند شوند خروجی کار به نفع جامعه خواهد بود.

صادقی زاده گفت: ویژگی هایی در هنرنهفته است که می تواند زمینه های مشارکت افراد درون و برون سازمانی را فراهم نماید .

Hamkari (2)

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند در حاشیه امضای تفاهم نامه گفت: رسالت دو نهاد، رساندن دانش آموزان به تعالی فرهنگی فرد و به تبع آن جامعه است که دراین زمینه ارشاد اسلامی با تشکیل انجمن های فرهنگی و ادبی می تواند استعداد های افراد را کشف و نسبت به پرورش و آموزش آنها اقدام نماید.

گفتنی است محورهای همکاری در این تفاهم نامه شامل: استفاده از ظرفیت اداره ارشاد اسلامی در جهت آموزش استعداد های فرهنگی و هنری و قرآنی دانش آموزان، حمایت از دانش آموزن هنرمند، پیوند و تحکیم ارتباط فرهنگیان و دانش آموزان تقویت جشنواره ها و مسابقات فرهنگی و هنری مشارکت طرفین در برگزاری جشنواره و سمینارهای فرهنگی و هنری و بهره برداری از فضا ها و امکانات سالن ها اشاره شده است.

ضمنا این تفاهم نامه شامل یک مقدمه و ۷ بند است و در دو نسخه تنظیم و به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/