نمایش اقتدار بسیجیان زرند همزمان با سراسر کشور

نمایش اقتدار بسیجیان زرند همزمان با سراسر کشور با حضورهای قشرهای مختلف بسیج شهرستان زرند برگزار شد.

 نمایش اقتدار بسیجیان زرند همزمان با سراسر کشور با حضورهای قشرهای مختلف بسیج شهرستان زرند برگزار شد.

 

Ejtemae-Basij-Zarand_ (1)

به گزارش صدای زرند ، نمایش اقتدار بسیجیان زرند همزمان با سراسر کشور با حضورهای قشرهای مختلف بسیج شهرستان زرند برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان با اشاره به هفته بسیج بصیرت را یک رکن اصلی دانست و اظهار داشت: دشمن به دلیل بصیرت و تفکر بسیجیان است که نمی‌تواند، موفق شود.

 

امام جمعه زرند با بیان اینکه تدبیر امام خمینی (ره) در تشکیل نهاد بسیج بسیار ارزنده است، بیان کرد: تشکیل نهاد بسیج کشور را برای همیشه بیمه کرده است.
ابراهیمی عنوان کرد: امروز بسیج تنها در یک عرصه فعال نبوده و در سنگرهای مختلف از جمله فرهنگ، سازندگی، پیشرفت علمی و فناوری‌های نوین و صنایع هسته‌ای دنیا را شگفت‌زده کرده است.

 

وی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی کشور بر محقق شدن این مهم تاکید کرد و گفت: باید برای پیشبرد اهداف نظام بیش از پیش تلاش کنیم.

 

امام جمعه زرند با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی توسط بسیجیان از همگان خواست مقابل توطئه‌های بیگانگان ایستادگی کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج و تفکر والای آن برگرفته از قیام عاشورا است که انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف بیمه کرده است.

 

عبدالمجید زمانی افزود: بسیج با خداباوری و خودباوری برای مقابله با استکبار در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایستادگی کرده است.

 
اجرای سرود بسیج ، پخش کلیپ سخنان مقام عظمای ولایت و خیر مقدم سرهنگ زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند از دیگر بخش‌های این همایش بود.
این مراسم همزمان با سراسر کشور ساعت ۷:۳۰ صبح امروز در سالن شیرودی زرند برگزار شد .

 

Ejtemae-Basij-Zarand_ (2)

Ejtemae-Basij-Zarand_ (3)

 

 

انتهای پیام/