رمز ماندگاری بسیج در کلام مسئولین زرند

بسیج نقش خطیری در دفاع از انقلاب اسلامی به انجام رساند، نقش پایه ای و اساسی که هیچ وقت تزلزل پیدا نکرده است، زمانی در جنگی نابرابر و امروز هم در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و … همچون موجی خروشان در رسیدن به اهدافش آرام نمی گیرد و پیش می رود.

بسیج نقش خطیری در دفاع از انقلاب اسلامی به انجام رساند، نقش پایه ای و اساسی که هیچ وقت تزلزل پیدا نکرده است، زمانی در جنگی نابرابر و امروز هم در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و … همچون موجی خروشان در رسیدن به اهدافش آرام نمی گیرد و پیش می رود.

Basij232

به گزارش صدای زرند، بسیج نقش خطیری در دفاع از انقلاب اسلامی به انجام رسانده است، نقش پایه ای و اساسی که هیچ وقت تزلزل پیدا نکرده است، زمانی در جنگی نابرابر و امروز هم در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و… همچون موجی خروشان در رسیدن به اهدافش آرام نمی گیرد و پیش می رود.

در این رابطه و به مناسب گرامیداشت هفته بسیج رمز ماندگاری این حرکت غیر قابل وصف که در تار و پود جامعه اسلامی – ایرانی جریان دارد را در کلام مسئولین زرند جویا شدیم که در ادامه آورده شده است:

دکتر حسین امیری، نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس، اخلاص، معنویت، مردمی بودن و مواضع پدرانه همچون ولایت داشتن را دلیل این ماندگاری دانست.

حبیب ا… خنجری، فرماندار شهرستان زرند گفت: بر اساس صحبت حضرت امام که می فرمایند “بسیج لشکر مخلص خداست”. اخلاص و از خود گذشتگی و فداکاری که بسیجیان دارند رمز اصلی ماندگاری این حرکت است که در دوران ۸ سال دفاع مقدس هم این وفاداری و اخلاص را به خوبی ظهور رساندند. همین باعث ماندگاری بسیج شده و این جمله مشهوری که حضرت امام فرمودند: “خدایا من را با بسیجیان محشور کن” جمله ای بسیار پرمعنا و بزرگی است. همین محبت ها باعث روحیه بسیج و ماندگاری در طول دوران انقلاب شده است. ماندگاری بسیج در بعد از انقلاب و دوران جنگ و بعد از دفاع مقدس هسته که بسیج به همان روالی که تشکیل شده است الحمد ا… تفکر بسیجی باقی مانده است. انشاا… که خداوند توفیق بده همه بسیجیان منظوری که حضرت امام (ره) داشت هر چه که تا الان هم انجام شده، انشاا… از این به بعد هم همون پایبندی که به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب داشتند، داشته باشند. تا بتوانیم تفکر بسیجی را در جامعه اسلامی انتشار بدهیم.

علی صادق زاده، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند گفت:  رمز ماندگاری بسیج را در یک کلام می توان اخلاص، تعهد پذیری، ولایتمداری و مردمداری دانست.

احمد رشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند: بسیج یک نهاد اجتماعی است که بر پایه ارزش های اسلامی و انقلابی بنا نهاده شده است. دلیل ماندگاری این مجموعه توجه به اصل ولایت فقیه به عنوان چراغ هدایت، همبستگی و پاسداشت ارزش هاست. از مهمترین دلایل دیگر اخلاص در عمل و مجاهدتهای شگفت انگیز آنان در خلق حماسه دفاع مقدس بوده است. بسیج یک حرکت مردمی است که در باور ما نقش بسته است.

 
رضا امیری، مسئول دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آن به تمامی بسیجیان عزیز گفت: بنده هر موقع صحبت از بسیج و بسیجی پیش میاد، یاد صحبت مقام معظم رهبری می افتم که فرمودند: “بسیج یعنی علی (ع) که تمام وجودش را وقف اسلام نمود”. من فکر می کنم که همین صحبت مقام معظم رهبری رمز ماندگاری بسیج و بسیجیان عزیز باشد که واقعاً بسیجیان با تمام وجود آمدند خودشان را وقف نظام، اسلام و انقلاب کردند.

سید رسول تهامی، سخنگوی شورای اسلامی شهر زرند رمز ماندگاری بسیج را باور قلبی در زیر سایه ولایت مداری و تلاش پشتکار و مداومت حضور در صحنه دانست.

مرتضی سردار شهرکی، عضو شورای اسلامی شهر زرند گفت اگر بخواهم خلاصه بگویم رمز ماندگاری بسیج صداقت، ولایت و ایثار است.

مهدی برهانی نژاد، رییس شورای اسلامی شهرستان زرند و عضو شورای شهر زرند: بسیج از متن جامعه بدون وابستگی صنفی بوده است و دلیل ماندگاری آن همین ویژگی این نهاد می باشد که این موضوع در حزب ا… لبنان نیز وجود داشته و در حال حاضر نیز در سوریه سردار سلیمانی این تاکتیک را استفاده می نماید.

مهندس یدا… عرب نژاد، شهردار زرند در این رابطه به صدای زرند گفت: بسیج نیروی مردمی است و به دستور بنیانگذار این نظام حضرت امام (ره) تشکیل گردید. بسیجی عاشق کشور است و آن زمان که جنگی نا برابر با ایران عزیز اسلامی تحمیل شد از روی اخلاص به جنگ دشمن شتافت و امروز هم هر تهدیدی که کشور را نشانه گیرد بسیج آن را هدف قرار می دهد. و رمز ماندگاری بسیج در ایمان، اخلاص، ولایت مداری و عشق خلاصه شده است.

محمدرضا مهدلو، بخشدار مرکزی زرند :  بی ادعا و بی ریا در بین بسیجی ها و پیگیری مسائل بدون هیچ گونه سودجویی شخصی از ویژگی های اصلی یک بسیجی است که همین ویژگی به نظر بنده موجب ماندگاری آن شده است.

دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در این رابطه گفت: به واقع بسیج پاسخ ایثارگرانه آحاد ملت ایران اعم از مرد، زن، پیر و جوان برای اجابت خواسته به حق حمایت و پاسداری همه جانبه از انقلاب ، جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن است و رمز پایایی و مانایی سرافرازانه آن تداوم و تلاش برای حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همچنین حاکمیت قانون، شرع و دفاع از منزلت انسانی در سراسر گیتی است.

احمد محمدی، رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند گفت: بنا به فرموده امام راحل رضوان الله تعالی علیه بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده اند. بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است. بسیج است که جهان بینی آن الهی و ایدئولوژی آن اسلامی و شیعی و خواستگاه آن اقشار محروم و مستضعف جامعه شد و تحت ولایت امام و مقام معظم رهبری و دوری از جناح بندی و خط بازی های سیاسی توام با اخلاص، ایثار، شجاعت و شهادت طلبی است و این دلایل و شاید بسیاری دلایل دیگر رمز ماندگاری بسیج می باشد.

انتهای پیام/