هنر یک ابزار تربیتی است که می تواند به کمک معلم و مربی بیاید

جلسه معاونان و مربیان پرورشی در نماز خانه دبیرستان علامه طبا طبایی شهرستان زرند برگزار شد.

جلسه معاونان و مربیان پرورشی در نماز خانه دبیرستان علامه طباطبایی شهرستان زرند برگزار شد.

 

Amozesh-Parveresh_02

 

به گزارش صدای زرند ، مدیر آموزش و پرورش زرند ضمن تسلیت ایام شهادت امام سجاد علیه السلام به چالش های پیش روحوزه فرهنگی اشاره کرد و خواستار رفع آنها با کمک ابزار های تربیتی شد.

 

صادقی زاده رسانه ها،روش های تدریس،شبهات ذهنی دانش آموزان ،محتوای آموزشی ،اجتماع و خانواده ها را از چالش های پیش روی دانست و افزود:رسانه های دیداری و شنیداری امروزه جای خود را به رسانه های مجازی داده اندواگراستفاده از این فضا ها مدیریت نشود تبعاتی به دنبال خواهد داشت.

 

 

وی گفت : روشهای نوین تدریس باید جایگزین روشهای سنتی و قدیمی شوند و در خصوص پاسخگویی به شبهات دانش آموزان تصریح کرد:امروزه باید شبهات با استدلال و منطق پاسخ داده شود.مدیر آموزش و پرورش انتظار جامعه را خروجی های دانش آموزی یعنی تربیت عنوان کرد. و نقش خانواده ها را درزمینه تربیت مهم ارزیابی کرد .

 

 

سید سیف الله مهدی زاده معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش زرند گفت : نگاه به حوزه پرورشی باید یک نگاه علمی و تحقیقاتی باشد. وی با اشاره به حجم کاری فعالیت های پرورشی عرصه فعالیت ها را پیچیده دانست که باید با نگاهی علمی و کارشناسی شده به آن پرداخته شود.

 

 

معاون پرورشی، تشویق دانش آموزان به شرکت در فعالیت های مذهبی را خواستارشد و گفت : عرصه پرورشی عرصه ظریفی است که ویژگی های خاص خود را دارد و کار تربیتی یک کار دیر بازده است که با صبر و حوصله نتیجه خوبی به دنبال دارد علیرضا علیزاده کار شناس قران و نماز پیرامون نقش و اهمیت مسابقات قران احکام نماز و نهج البلاغه و ترویج فرهنگ اسلامی در مدارس مطالبی بیان کرد و دستور العمل مسابقات را تشریح نمود.

 

 

جواد آرمان کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش زرند نحوه برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را تشریح و خواستار اطلاع رسانی مناسب به دانش آموزان در زمینه شرکت در مسابقات شد.

 

رئیس سازمان دانش آموزی و روسای کانون های فرهنگی و تربیتی انتظارات خود از معاونان و مربیان مطرح کردند و نماینده مربیان و معاونان نیز تجربیات موفق کاری خود را به همکاران ارائه نمودند.

 

 

در پایان جلسه مقرر گردیدجهت احیای فعالیت های پرورشی در مدارس کمیته هایی تشکیل گردد و معاونین یا مربیان روند کاری جلسات را مدیریت نمایند.

 

 

انتهای پیام/