مجلس جلوی شبهات را بگیرد

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید تغییری که از سال گذشته ایجاد شده است را احساس کند.

 نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید تغییری که از سال گذشته ایجاد شده است را احساس کند.

 

Dr Amiri

 

 به گزارش صدای زرند از ایسنا ، دکتر حسین امیری‌خامکانی در گفت‌وگو گفت: از سال گذشته و در جریان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، افراد متعددی از جریانات و احزاب مختلف پا به عرصه رقابت گذاشتند که در نهایت مردم با رای به گفتمان آقای روحانی خواستار تغییر در اداره امور اجرایی کشور نسبت به ۸ سال گذشته بودند.

 

وی پیام مردم از رای به روحانی را کاملا شفاف دانست و ادامه داد: آقای روحانی تلاش داشته افرادی بی حاشیه و با شناخت کامل از بدنه وزارت خانه‌ها را به مجلس معرفی کرده و بر مسند کار بنشاند.

 

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص گزینه‌های پیشنهادی وزارت علوم در دولت یازدهم به مجلس، با بیان اینکه «تمامی گزینه‌های مطرح شده از لحاظ علمی و اجرایی برجسته بودند» تصریح کرد: این افراد در وزارت‌خانه علوم بصورت پلکانی رشد و ترقی کرده بودند و انتظار آن می‌رفت که مجلس به آنان رأی اعتماد بدهد که تاکنون این چنین نشده است.

 
وی وزارت‌خانه علوم را وزارتخانه‌ای کلیدی دانست و در ادامه افزود: مجلس باید به باز شدن راه این وزارت‌خانه اساسی کمک کند تا سریع‌تر تکلیف مدیر عالی آن مشخص شود.

 
امیری در پاسخ به این‌که تاثیر جریان بورسیه‌ها بر عدم رای اعتماد گزینه‌های پیشنهادی وزارت علوم چگونه است؟ گفت: کارگروهی در وزارتخانه علوم مسئول پیگیری این جریان شده است و با بررسی‌های خود اقدام به اعلام نظر می‌کنند بنابراین تاثیر چندانی بر بحث عدم رای اعتمادها احساس نمی‌شود؛ ضمن آنکه معتقدم مجلس با توجه به شائبه‌های ایجاد شده در این زمینه باید با اقدامات مقتضی جلوی این شبهات را بگیرد.

 

انتهای پیام/