صدای زرند در گذر تاریخ!! (نگاهی به گذشته)

یکی از کاربران سایت صدای زرند با توجه به لطفی که به سایت داشته اند در یک اقدامی تصاویری را از قالب های سایت صدای زرند در بیش از یک سالی که از فعالیت سایت می گذرد برای سایت ارسال کرده اند تا ضمن اینکه یادآوری برای ما باشد که از کجا شروع شدیم و به کجا رسیده ایم خاطرات گذشته صدای زرند را برای کاربران آن بازگو کنند.

یکی از کاربران محترم سایت صدای زرند با توجه به لطفی که به سایت داشته اند در یک اقدام جالب تصاویری را از قالب های سایت صدای زرند در بیش از یک سالی که از فعالیت این سایت می گذرد برای ما ارسال کرده اند تا ضمن اینکه یادآوری برای ما باشد که از کجا شروع شدیم و به کجا رسیده ایم خاطرات گذشته صدای زرند را برای کاربران آن نیز به تصویر بکشند.

صدای زرند: ضمن تشکر از جناب آقای جعفری (نریمان رها) برای ارسال این تصاویر متن ارسالی که به مناسبت تولد یکسالگی سایت توسط همکار عزیزمون آقای عباس هرارانی نوشته شده است را ضمیمه این تصاویر کرده است. به امید داشتن روزهای خوب و خوش در آینده شهرستانی که مطمئنا حق امروزش بیش از دیروز آن است…. به امید فردای بهتر برای شهرستان زرند.

پیامک های تبریک ولادت امام رضا (ع) 16 شهریور 1393, اس ام اس تبریک ولادت امام رضا (ع), اس ام اس ولادت امام رضا 16 شهریور 1393, جملات تبریک ویژه میلاد حضرت ثامن الحجج

هر روز می بینمت و از دیدنت مسرورم .صدایت را می شنوم ،هر چند صدایی نداری ،بهتر بگویم صدایت را می بینم!؟

حرفها برای گفتن داری ، از مسائل سیاسی و اقتصادی و حوادث روزگار و خبرهایی از شهر خوبمان زرند !

گه گاهی مسرورمان می سازی و گه گاهی غم را بر خانه ی دلمان روانه می سازی !واین واقعیت روزگار است . حوادث روزگار هر چند برای دیگران رخ می دهند اما درسهایی برای همه ی ما دارند .

عباس هرارانی پور

صدای زرند ۹ مهر ماه ۱۳۹۲

20Mehr

صدای زرند ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۲

21Azar92

صدای زرند ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۲ تاکنون

19Bahman