قهرمانی دانشجوی دانشگاه آزاد زرند در مسابقات پاورلیفتینگ

رحیم رحمانی دانشجوی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن شرکت در مسابقات پاورلیفتینگ کشور موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شده و مدال طلا را به گردن آویزد.

رحیم رحمانی دانشجو زرندی ضمن شرکت در مسابقات پاورلیفتینگ کشور موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شده و مدال طلا را به گردن آویزد.

 

Powerlifting_ (1)


به گزارش صدای زرند ، رحیم رحمانی دانشجوی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن شرکت در مسابقات پاورلیفتینگ کشور که به همت اتحادیه پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شده و مدال طلا را به گردن آویزد.

 
رحیم رحمانی اظهار امیدواری کرد: با حضور در مسابقات ملبورن  که در تقویم اجرایی  Ipf قرار دارد بتواند برای میهن اسلامی مان افتخار آفرینی کند.

 
وی ضمن قدردانی از حمایت های مسولانه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار امیدواری کرد: دانشگاه همچون سال های گذشته ضمن حمایت از ورزشکاران در همه رشته های ورزشی بتواند الگوی مناسبی برای رشد و توسعه ورزش در جامعه ارائه دهد.

 
رحمانی در خصوص زمان برگزاری مسابقات آسیایی گفت: این مسابقات بهمن ماه سال جاری در استرالیا برگزار میشود.

 

Powerlifting_ (2)

لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی زرند با دارا بودن دو مجموعه ورزشی سر پوشیده با زیربنای ۶۰۰۰ متر مربع مجتمع ورزشی روباز با زیربنای ۸۰۰۰ متر مربع و فراهم نمودن سالن بدنسازی مجهز، سالن مجهز ژیمناستیک، سالن کشتی یکی از ظرفیت های توانمند ورزشی در سطح شهرستان زرند می باشد.

 

انتهای پیام/