اجرای طرح ارتقای امنیت و انضباط ترافیکی‌ در زرند‌، راور و کوهبنان

طرح ارتقای امنیت و انضباط ترافیکی‌ در شهرستان‌های زرند‌، راور و کوهبنان آغاز شد.

طرح ارتقای امنیت و انضباط ترافیکی‌ در شهرستان‌های زرند‌، راور و کوهبنان آغاز شد.

 

Polic-RaheZarand_ (3)

 

به گزارش صدای زرند از فارس ، طرح ارتقای امنیت و انضباط ترافیکی‌ در شهرستان‌های زرند‌، راور و کوهبنان ظهر امروز با حضور مسئولان اجرایی این مناطق‌ آغاز شد و ‌به مدت چهار روز ادامه دارد.
احمد حجت‌آبادی رئیس پلیس راه استان کرمان در حاشیه افتتاح این طرح اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت و انضباط ترافیکی‌ در جنوب استان کرمان آثار مثبت و ارزشمندی را داشته است.
وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین حوادث رانندگی از بین شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان با توجه به وجود معادن و کارخانجات ‌متعدد مربوط به زرند شهرستان‌ است این طرح به محوریت زرند اجرا می‌شود.

 

حجت‌آبادی تصریح کرد: ۱۶ درصد تصادفات استان کرمان مربوط به شهرستان‌های زرند‌، راور و کوهبنان است و‌ ما در اجرای این طرح که چهار شبانه‌روز انجام می‌شود از تمام امکانات و تجهیزات موجود با  بیش از ۷۰ دستگاه خودرو‌ محسوس و نامحسوس‌ محورهای ارتباطی را پوشش می‌دهیم‌.

Polic_RaheZarand_ (6)

وی عنوان کرد: در قالب این طرح با توزیع شبرنگ بین راکبان موتورسیکلت و وسایل نقلیه کشاورزی با متخلفان نیز برخورد جدی شده و همچنین موتورسیکلت‌هایی که راکبان آنها فاقد کلاه ایمنی باشند، توقیف می‌شوند.
حجت‌آبادی گفت: همکاران ما با هرگونه تخلف رانندگان وسایل نقلیه شامل انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیرمجاز و سایر تخلفات رانندگی به جدی برخورد و تست اعتیاد نیز انجام می‌شود.

 

وی از رانندگان خواست از سبقت و سرعت غیر مجاز در محورها جدا خود‌داری کرده و موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده کنند‌.

 

 

Polic-RaheZarand_ (1)

رئیس پلیس راه استان کرمان با تقدیر از مسئولان شهرستان‌های زرند‌، راور و کوهبنان به ویژه فرمانداران این مناطق بیان داشت: با توجه به همکاری خوبی که فرمانداران داشتند، ۳۰ دستگاه خودرو به منظور اجرای طرح به صورت نامحسوس از طریق ادارات تامین شده و در مدت اجرای طرح در اختیار پلیس زرند – یزد و چترود و راور‌ قرار دارند.
علی امیری معاون فنی فرماندار زرند نیز گفت: نقش و جایگاه پلیس راه در جاده‌های کشور و استان بر کسی پوشیده نیست و ما قدردان این مجموعه هستیم.
وی افزود: حضور همیشه پلیس در جاده‌ها، به کار گرفتن تمام توان پرسنلی و تجهیزاتی مانند استفاده از دوربین‌های مداربسته، کنترل مسیرها و سایر اقدامات موثر، زمینه لازم برای کاهش تصادفات را ایجاد می‌کند.

 

Polic_RaheZarand_ (1)

Polic_RaheZarand_ (2)

Polic_RaheZarand_ (3)

Polic_RaheZarand_ (4)

Polic_RaheZarand_ (5)

Polic-RaheZarand_ (2)

انتهای پیام/