تودیع و معارفه رئیس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان زرند

مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان زرند برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان زرند برگزار شد.

 

Behdasht-Zarand_ (2)

 

به گزارش  صدای زرند ، جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید شبکه و مرکز بهداشت و درمان شهرستان زرند با حضور صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند، نخعی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعی از مسئولین ادارت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل شبکه و مرکز بهداشت و درمان شهرستان زرند برگزار شد.
علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز و شبکه بهداشت و درمان گفت: اهمیت بهداشت و درمان در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

 

وی به توجه خاص دولت تدبیر و امید به بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: بهداشت و درمان یکی از زیرساخت های فرهنگ و اقتصاد بوده و می تواند در همه زمینه ها نقش آفرینی کند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار به تشریح مشکلات به وجود آمده بخش بهداشت و درمان در دولت گذشته پرداخت و ابراز کرد: در مقطعی از تاریخ کشور به گونه ای عمل شد که پازل مسائل اساسی و مهم کشور بهم ریخت که بخشی از آن متعلق به بهداشت و درمان است.

 

صادق زاده به روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و ایجاد روحیه نشاط و امید در مردم اشاره کرد و گفت: با تغییری که مردم در سیستم اجرایی کشور ایجاد کردند، افراد نخبه و شایسته در جایگاه تخصصی خود این پازل بهم ریخته را یکی پس از دیگری در جای اصلی خود قرار دادند.

 

Behdasht-Zarand_

 

وی اجرای طرح بزرگ نظام سلامت در کشور را نوعی تحول عمیق در بخش بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: علی رغم مشکلات فراروی دولت تدبیر و امید و میراث بجا مانده از دولت قبل، به فضل الهی سومین طرح تحول نظام سلامت در کشور اجرایی شد و آسیب های وارده به بخش بهداشت و درمان ترمیم و بهبود یافت.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رضایتمندی مردم از دولت تدبیر و امید را مهم ارزیابی و بیان کرد: ایران کشوری کهن و تاریخ ساز است و متأسفانه در دولت گذشته بر اثر سوء مدیریت بسیاری از نخبگان و سرمایه های بزرگ را در کشور فراری و از دست دادیم.

 

صادق زاده افتخار جامعه پزشکی ایران در دنیا را پروفسور سمیعی جراح متبحر و حاذق عنوان کرد و افزود: در حال حاضر کشور ما در مسیر تدبیر، رشد و عقلانیت قرار گرفته و به انسان های والا و نخبه شخصیتی دوباره داده شده است.
وی نقش دکتر حسین امیری در بخش بهداشت و درمان شهرستان را برجسته و تأثیرگذار دانست و اظهار کرد: نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در همه مسائل شهرستان، استان و حتی در سطح کشور نقش آفرینی کرده و منشأ خیر و برکت برای مردم نجیب و شریف نیز بوده است.
علی صادق زاده مبنای کار در تغییر و تحولات را استفاده از افراد دارای تخصص و تعهد عنوان نمود و تأکید کرد: برای ارتقاء سطح سلامت و بهداشت مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی سلامت مردم را جزء اولویت های کاری مسئولین شهرستان زرند دانست و گفت: انتظار داریم سرپرست جدید این مرکز با قوت و جدیت تمام مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان را پیگیری نماید.
همچنین معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار از همت و تلاش بی وفقه پزشکان، پرستاران، کارکنان بیمارستان ها، مراکز درمانی و پرسنل سختکوش مراکز بهداشت و درمان شهرستان زرند تقدیر کرد.

 

دکتر نخعی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در مراکز بهداشت و درمان همگام با بیمارستان های کشور بر اجرای دقیق رئوس برنامه ها تأکید کرد.

 

وی افزود: شهرستان زرند به عنوان شهر پایلوت در پائین ترین سطح مصرف نمک نان در استان مطرح و در راستای کم کردن نمک و استاندارد بودن نمک در نان در حد دو درصد مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان تعامل بین بخشی و همکاری ادارات وابسته را در ارتقاء و بهبود سلامت مهم ارزیابی کرد.
همچنین معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند از زحمات و تلاش های دکتر تهامی نیا تقدیر و تشکر نمود و طی حکمی از سوی دکتر حقدوست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان، دکتر دهقانی به عنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت و درمان شهرستان زرند معرفی شد.   

 

 

Behdasht-Zarand_ (1)

انتهای پیام/