باید موزه دفاع مقدس در جوار آرامگاه شهدای گمنام احداث شود

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در جلسه شورای اداری شهرستان زرند گفت:باید موزه دفاع مقدس در جوار آرامگاه شهدای گمنام احداث شود

Khanjari_ (1)

 

به گزارش صدای زرند ، حبیب الله خنجری فرماندار زرند در ششمین روز از ماه عزا و ماتم، محرم الحرام در جلسه شورای اداری شهرستان زرند با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدا… الحسین(ع)، ابوالفضل العباس(ع) و یاران باوفایش گفت: هدف و فلسفه قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بود.

 

خنجری ثبت جهانی روز عاشورا را به فال نیک گرفت و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی آنان در حفظ میهن اسلامی را یادآور شد و افزود: مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان زرند در هوای بارانی از شهدای گمنام به خوبی استقبال کردند و باید علاوه بر ساخت آرامگاه در خور شأن والای شهدای گمنام، به پیشنهاد دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی موزه دفاع مقدس نیز در جوار آن احداث گردد.

 

 

وی در جمع مدیران ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان زرند افزود: خروج امام حسین (ع) از مدینه به خاطر فساد، سرمستی و بدرفتاری نبود، مگر برای اصلاح امت جدش رسول گرامی اسلام(ص) و ادامه سیره و رفتار نبی مکرم اسلام (ص) و پدر بزرگوارش علی ابن ابیطالب(ع) بود .

 

فرماندار زرند به نامه امیرالمومنین به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: مسئولین اجرایی در برخورد با مردم با گشاده رویی، اخلاق نیکو و سعه صدر رفتار کنند و باید با درایت، تعقل و مدیریت صحیح در حیطه کاری مشکلات مردم را حل و فصل کنیم.

 

فرماندار زرند با تأکید بر صرفه جویی ادارات در مصرف انرژی(آب، برق و گاز) گفت: باید تلاش کنیم تا علاوه بر مصرف، هزینه انرژی نیز در ادارات و دستگاه های اجرایی کاهش یابد.

 

وی با اشاره به مسئله کمبود آب در استان کرمان و شهرستان زرند خواستار جایگزینی سیستم های کاهنده آب شد و خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف آب و شرایط موجود بسیار تأثیرگذار است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند تشکیل جلسات در غیر ساعات اداری را دارای اهمیت دانست و افزود: تشکیل جلسات بایستی هدفمند، برنامه محور و با موضوعات از قبل مشخص شده و دارای دستور کار باشد.

 

خنجری تصریح کرد: لازم است حتی الامکان کل ساعات کار اداری به رفع و رجوع مسائل مردم و فعالیت های اساسی تر و مفیدتر پرداخته شود.

 

فرماندار زرند حضور شخص مدیر و کارشناس مربوطه در جلسات تصمیم ساز را بر نتیجه بودن آن موثر دانست و تأکید کرد: مدیران حق استفاده از خودروی دولتی غیر ساعات اداری بدون داشتن حکم مأموریت را ندارند و در صورت مشاهده خودروی آنان توقیف خواهد شد.

 
وی دقت بیشتر و ارائه سخن سنجیده در انجام مصاحبه با رسانه ها و مطبوعات را به مسئولین اجرایی متذکر شد.

 

 

انتهای پیام/