روی آوردن دانشگاه آزاد اسلامی به تحصیلات تکمیلی، بخاطر رویکرد غلط گذشته بود

نماینده مردم زرند در مجلس یکی از دلایل روی آوردن دانشگاه آزاد اسلامی به تحصیلات تکمیلی بخصوص دکتری را رویکرد غلط گذشته به توسعه کمی سایر دانشگاه‌ها دانست.

نماینده مردم زرند در مجلس یکی از دلایل روی آوردن دانشگاه آزاد اسلامی به تحصیلات تکمیلی بخصوص دکتری را رویکرد غلط گذشته به توسعه کمی سایر دانشگاه‌ها دانست.

 

Hoarmandan_ (4)

 

 به گزارش صدای زرند ، حسین امیری در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و ابراز خرسندی از موفقیت‌های ایجاد شده در رشد و گسترش بیشتر رشته‌های تحصیلی تصریح کرد: توجه به دانشگاه‌ها باید منطقی و متناسب با شرایط علمی هر دانشگاهی باشد که متاسفانه در گذشته چنین نبود و جفای بزرگی به دانشگاه آزاد اسلامی وارد شد که همین مساله نیز راه را برای توسعه رشته‌های تحصیلی در مقطع دکتری به این دانشگاه باز کرده و مطمئنا این دانشگاه با ظرفیت بسیار مناسبی که دارد می‌تواند فرصت بهتری را در توسعه آموزش عالی کشور فراهم آورد.

 

امیری اظهار کرد: مسئولان امر باید به دانشگاه آزاد اسلامی اعتمادی دوباره داشته باشند تا این دانشگاه بتواند برنامه‌های خود را توسعه دهد تا یک بار دیگر علاوه بر پاسداری از این دستاورد فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر و بیشتر به مشارکت عمومی در همه بخش‌ها به خصوص آموزش عالی خوش بین باشیم و اعتماد کنیم. دانشگاه آزاد اسلامی توانسته این اطمینان خاطر را به همه مسئولان و افکار عمومی بدهد که بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری و غیرانتفاعی منطقه قدم‌های موثرتری در حوزه ورود به تحصیلات تکمیلی بردارد.

 
وی گفت: شهرستان زرند با دارا بودن موسسات آموزش عالی متعدد به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی که دارای توانمندی‌های بیشماری در حوزه فضاهای مطلوب آموزشی، اعضاء هیات علمی مجرب و کارآمد است، توانسته به فعالیت موثر و مفیدی در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی که به ارتقاء علمی اعضاء هیات علمی منجر شده برسد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند هم در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه نماینده زرند در مجلس از برنامه‌های این واحد دانشگاهی گفت: خوشبختانه توانستیم با حمایت‌های جنابعالی از مرز بحران عبور کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

 

دکتر کاظم نعمت‌الله‌زاده ماهانی افزود: حرکت دانشگاه در حوزه تحصیلات تکمیلی یک حرکت سنجیده علمی برای همگام شدن با توسعه همه جانبه شهرستان در سال اقتصاد و فرهنگ بود که امیدواریم با حمایت‌های جنابعالی در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت‌های بیشتری نیز در تصویب رشته‌های تحصیلی مورد تقاضای این دانشگاه باشیم.

 

خبرنگار صدای زرند : مسعود لشکری

انتهای پیام/