المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در زرند آغاز شد

همزمان با هفته تربیت‌بدنی، المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در شهرستان زرند آغاز شد.

همزمان با هفته تربیت‌بدنی، المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در شهرستان زرند آغاز شد.

 

1393278

 به گزارش صدای زرند ، پیش از ظهر امروز همزمان با هفته تربیت‌بدنی زنگ افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در شهرستان زرند به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شاهد دوره اول نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش زرند در حاشیه این آیین با بیان اینکه ورزش کردن موجب تهذیب جسم و روان است، هدف از برگزاری المپیاد درون مدرسه‌ای را کشف استعدادها و استفاده از آن برای ارتقای سلامت دانش‌آموزان بیان کرد.

حمید صادقی‌زاده ضمن مثبت ارزیابی کردن این طرح گفت: دانش‌آموزان باید در تمام عرصه‌های ورزشی رقابت سالم و رفاقت پایدار را مد نظر قرار دهند و بر اساس این دو اصل ورزش را انجام دهند.

وی یکی از عوامل ایجاد نشاط و شادابی در دانش‌آموزان را ورزش دانست و عنوان کرد: نتیجه ورزش متناسب با سن و جنس سطح سلامت را بالا می‌برد و جامعه پرنشاط جامعه‌ای است که به ورزش اهمیت بیشتری می‌دهند.

کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: با هدف توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی دانش‌آموزان و سلامت جسمی و روانی و همچنین کشف استعدادهای دانش‌آموزان و هدایت آنها به سوی کانون‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش برای نخستین‌بار اقدام به راه‌اندازی المپیادهای درون مدرسه‌ای کرده است.

محمودآبادی بیان کرد: این المپیاد در ۲ هزار مدرسه سطح استان کرمان و با شرکت حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در حال اجرا است.

انتهای پیام/