دومین کاروان دانش‌آموزی راهیان نور زرند اعزام شد

پیش از ظهر امروز دومین کاروان راهیان‌ نور بسیج دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند به کربلای ایران اعزام شد.

پیش از ظهر امروز دومین کاروان راهیان‌ نور بسیج دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند به کربلای ایران اعزام شد.

Rahian

به گزارش صدای زرند ، پیش از ظهر امروز دومین کاروان راهیان‌ نور بسیج دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند به کربلای ایران اعزام شدند.

عبدالمجید زمانی در حاشیه اعزام دومین کاروان راهیان‌نور بسیج دانش‌آموزی سپاه شهرستان زرند در گفت‌وگو اظهار داشت: اردوی راهیان‌نور شهرستان زرند در قالب چهار کاروان ۳۲۰ نفره از دانش‌آموزان دختر و پسر برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند افزود: مرحله نخست اعزام دانش‌آموزان دختر بسیجی مقطع دوم متوسطه متشکل از ۳۲۰ نفر به همراه مربیان و مدیران این مدارس به مدت پنج روز به اردوی راهیان نور دانش‌آموزی اعزام شدند.

زمانی گفت: مرحله دوم این اردو نیز با اعزام ۳۲۰ نفر از دانش‌آموزان دختر بسیجی در قالب یک کاروان به مناطق عملیاتی جنوب صورت گرفت.

وی هدف از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور را آشنایی با ایثارگری، جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز دانست.

زمانی یادآور شد: اروندکنار، شلمچه، هویزه و دهلاویه مناطقی است که خواهران  بسیجی این کاروان از آن بازدید می‌کنند.

وی بزرگترین دستاورد کاروان‌های راهیان‌نور را آشنایی با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه امروز ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های نوجوان و جوان است که اردوی راهیان نور بستر مناسبی برای رسیدن به این هدف است.

فرمانده قرارگاه راهیان‌نور شهرستان زرند بیان داشت: اعزام نسل جوان امروز که حماسه بزرگ دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را درک نکردند، بهترین راه برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن است.

وی افزود: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا باورها، اعتقادات و ارزش‌های والای نظام اسلامی را از زن و مرد ما بگیرد و با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره تلاش می‌کند که فرهنگ غرب را در بین زنان و دختران و پسران جوان و نوجوان گسترش دهد.

زمانی بیان داشت: دشمن تلاش می‌کند که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کند، باید مواظب و مراقب باشیم و همه کسانی که به این مناطق اعزام می‌شوند، قدر خود را بدانند و مطمئن باشند که شهدا برای آنها دعوتنامه فرستاده و از آنها استقبال و پذیرایی می‌کنند.

به گزارش صدای زرند ، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی و مقاله‌نویسی، مسابقه دل نوشته‌ای با شهدا و مسابقه کتابخوانی از برنامه‌های راهیان‌نور بسیج دانش‌آموزی شهرستان زرند است.

انتهای پیام/