امنیت مطلوب با مشارکت آحاد مختلف مردم محقق می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: برقراری امنیت مطلوب با مشارکت آحاد مختلف مردم با نیروی انتظامی محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: برقراری امنیت مطلوب با مشارکت آحاد مختلف مردم با نیروی انتظامی محقق می‌شود.

 

سرهنگ نورعلی چوگانی

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ، سرهنگ نورعلی چوگانی صبح امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی زرند با بیان اینکه نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه با تمام توان خود تلاش می‌کند، گفت: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند معجزه کند چراکه برقراری امنیت مطلوب با مشارکت آحاد مختلف مردم با نیروی انتظامی محقق می‌شود.

 

وی افزود: متولیان فرهنگی باید ‌فعالیت‌های فرهنگی بیشتری داشته باشند همان‌طوری که انسان‌ باید اکسیژن مصرف کند تا پاک بماند چنانچه اکسیژن نا‌پاک با‌شد، اثرات سوء در سلامت انسان دارد.

 

علی میرزا‌بیگی دادستان زرند نیز رفاه، توسعه، پیشرفت و آسایش هر جامعه را در گرو وجود امنیت جامعه عنوان کرد و گفت: ایجاد حس امنیت مهمترین عامل به وجود آورنده سرمایه اجتماعی در جامعه است.

 

وی تقوا و تعهد به ارزش‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری‌، دانش و بینش نظامی همراه با اطلاعات روز‌، داشتن روحیه ایثار و فداکاری‌، وفاداری به دین و ارزش‌های تشیع، قانونمداری و احترام به حقوق شهر‌وندی را از ویژگی‌های ماموران دانست‌.

 

میرزا‌بیگی به جنگ نرم دشمنان در انحراف جامعه به ویژه جوانان اشاره کرد و گفت: هجمه فرهنگی دشمنان روز به روز در حال افزایش است و جنگ فرهنگی دشمن بسیار فعال است و همانطوری که در دوران دفاع مقدس فداکاری کردند، مسئولان با هوشیاری بیش از پیش باید در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تلاش ‌کنند.

 
انتهای پیام/