برگزاری نماز عید قربان در شهرستان زرند

نماز عید قربان با حضور پرشور مردم در محل مسجد جامع زرند شهرستان زرند برگزار شد.

نماز عید قربان با حضور پرشور مردم در محل مسجد جامع زرند شهرستان زرند برگزار شد.

 

قربان

 به گزارش صدای زرند ،  نماز عید قربان با حضور پرشور مردم در محل مسجد جامع زرند به امامت حجت‌الاسلام علی اکبر مجتهدی امام جمعه موقت زرند برگزار شد.

 

 

حجت‌الاسلام مجتهدی روز یکشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در محل مسجد جامع زرند، با تبریک، برپایی نماز عید قربان را توفیقی الهی دانست و اظهار کرد: عید قربان روز تقرب به خداست و انسان به وسیله قربانی کردن در این روز به خدا نزدیک‌تر می‌شود.

 
وی بیان کرد: بیشترین آیات در قرآن کریم درباره مبارزه با کفر و ظلم است و یکی از برنامه های اصلی مسلمانان مبارزه با شرک و دشمن خداست.

 
وی ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه علیه مسلمانان، بر لزوم همدلی امت اسلام و بیداری در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: برخی کشورهای مسلمان همسو با برنامه های آمریکا و اسرائیل پیش می روند.

 
امام جمعه موقت زرند اضافه کرد: ایران اسلامی بخوبی به وظایف خود عمل کرده است و اگر همه کشورهای منطقه با ما بودند آمریکا نمی توانست براحتی در منطقه حضور یابد.

 

 

وی افزود : اگر همه مسلمانان با کفر مبارزه می کردند اسلام، جهان را فرا می گرفت و بر جهان مسلط می شد.

 

 

 امام جمعه موقت زرند گفت: امروز استکبار جهانی از همه توانش برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کند و تنها راه نجات امت اسلامی، حفظ وحدت است.

 

 

 به گزارش صدای زرند در این مراسم پر فیض و معنوی، نمازگزاران عید قربان با حضور در صفوف فشرده بار دیگر با تقرب به درگاه الهی، سجده شکر بر آستان حضرت دوست برآوردند.

 

انتهای پیام/