تشکر شهروندان زرندی از اداره برق شهرستان زرند

از طرف تمامی شهروندان زرندی به ویژه ساکنین شهرک باهنر از مسئولین اداره محترم برق شهرستان زرند تشکر و قدردانی می کنیم و امید است روزی برسد که کمتر مشکلی مرتبط با این حوزه در شهرستان زرند داشته باشیم.

در ۵ مهر ماه سال جاری سایت صدای زرند انتقادی در مورد عدم وجود روشنایی کافی در ورودی شهرک باهنر (زرندنو)، که به صورت یک درد دل از طرف یکی از شهروند زرندی برای سایت ارسال شده بود، بر روی سایت قرار داد که با خبر شدیم این موضوع مورد توجه یکی از نشریات محلی نیز قرار گرفته و سرانجام با پیگیری مسئولانه اداره محترم برق شهرستان زرند مشکل روشنایی در ورودی زرندنو که در طول شب نیز حادثه خیز بود مرتفع شده است.

صدای زرند بر خود لازم می داند که از پیگیری اداره محترم برق شهرستان زرند در این زمینه تشکر و قدرانی کند و به شهروندان زرندی این موضوع را یادآور شود که مطمئن باشید همیشه وجود مشکلات مربوط به کم کاری مسئولین نیست بلکه باید این موضوع را باور داشته باشید که بسیاری از مشکلات تنها به چشمان ریزبین و تیزبین شما می آید و بیان آن مشکلات بی شک می تواند کمک بزرگی به حل آن مشکل توسط مسئولین مربوطه نماید.

پس بدون هیچگونه ترس و تعارف مشکلات را به گوش مسئولین محترم شهرستان برسانید. وقتی شما این مشکل را بیان کنید مطمئن باشید که دیگر در مقابل آن مسئول نیستید اما بیان نکردن آن مطمئناً در برخی موارد مسئولیتی برای مسئولین مربوطه نیز ایجاد نخواهد کرد (هرچند این را خوب می دانیم که مسئولین خود باید پی گیر مشکلات موجود باشند اما خوب است شما نیز در این راه با بیان مشکلات خودتان را یک شهروند مسئول در مشکلات بدانید.).

باز هم از طرف تمامی شهروندان زرندی به ویژه ساکنین شهرک باهنر از مسئولین اداره محترم برق شهرستان زرند تشکر و قدردانی می کنیم و امید است روزی برسد که کمتر مشکلی مرتبط با این حوزه در شهرستان زرند داشته باشیم.

با سپاس فراوان

سایت خبری تحلیلی صدای زرند

از طرف تمامی شهروندان زرندی