روز شمار برای مرگ بوی تخم مرغ گندیده در زرند

امیدواریم هر چه زودتر با پیگیری مسئولین مرتبط با آلودگی شهرستان زرند مهمترین حق مردم زرند که همانا حق حیات و زندگی سالم است محقق خواهد شد.

BoyBad

بیشتر از یک ماه از برگزاری جلسه پیرامون آلایندگی کارخانجات کک و پالایش قطران مجاور شهرستان زرند می گذرد.

صدای زرند: جلسه ای که به همت فرمانداری زرند و با حضور مسئولین مرتبط دولتی و مسئولین فولاد ایرانیان و نمایندگان ایثارگران و مجمع پویندگان طریق ولایت و حزب اسلامی کار با حضور خبرنگاران رسانه های محلی زرند برگذار شد.

نکته مهم و حائز اهمیت این جلسه قولی بود که جناب آقای مهندس پالیزدار مدیر عامل محترم شرکت توسعه صنایع و معادن خاورمیانه (میدکو) در خصوص بر طرف شدن آلودگی هوای زرند ناشی از کک و قطران بخش خصوصی فولاد ایرانیان داد.

البته ایشان گفتند که کک و قطران بخش دولتی زرند مرتبط با ما نیست و ما تا دو ماه آینده بوی تخم مرغ گندیده متصاعد شده از کارخانه های کک و قطران شرکت فولاد ایرانیان را بر طرف خواهند کرد و اما از زمان قول دادن ایشان بیش از یک ماه میگذرد و امید داریم که تا پایان دو ماه شهروندان محترم زرندی چنین بوی مشمئز کننده و آزار دهنده ای را که حتی اگر آلوده هم نباشد استشمام نکنند.

هر چند در چند روز اخیر میزان این بو چند برابر شده است ولی مردم صبور زرند امیدوارند که تدبیرات و اقدامات لازم از سوی مرتبطین این موضوع انشاالله ختم به خیر شود.

و اما حزب اسلامی کار شهرستان زرند از کلیه کسانی که در خصوص برطرف شدن آلودگی ناشی از کارخانجات صنعتی پیرامون شهر پیگیری و تلاش کردند و می کنند از جمله از استاندار محترم مهندس رزم حسینی و مسوولین ارشد استان داری؛ فرماندار محترم شهرستان زرند جناب آقای خنجری؛ معاونت سیاسی فرمانداری جناب آقای صادق زاده؛ نماینده محترم مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر امیری؛ حجت الاسلام علویان مدیر مسوول آینده ما (عصرظهور سابق)؛ اعضای شورای شهر شهرستان و سایت خبری صدای زرند کمال تشکر و قدردانی را دارد. چون با پیگیری های این مسوولین بود که انشاالله مهمترین حق مردم زرند که همانا حق حیات و زندگی سالم است محقق خواهد شد.

و در آخر تشکر ویژه از مسوولین فولاد ایرانیان که در حال پیگیری و مرتفع کردن این نگرانی شهروندان زرند هستند.

 

متشکرم

بیژن جعفری

دبیر حزب اسلامی کار شهرستان زرند