همایش پیاده روی خانوادگی در زرند برگزار شد

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار یک عمر سلامتی با خود مراقبتی با حضور اقشار مختلف مردم ورزش دوست شهرستان زرند برگزار شد.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار یک عمر سلامتی با خود مراقبتی با حضور اقشار مختلف مردم ورزش دوست شهرستان زرند برگزار شد.

13920622000215_PhotoA

به گزارش صدای زرند ، در این مراسم پر نشاط که در هوای نسبتا معتدل اوایل مهر ماه برگزار شد، به همت ناحیه مقاومت سپاه زرند و با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف شهرستان، با حضور پرشور مردم از محل خیابان توکلی تا پارک شهید واقع در خیابان تختی این شهرستان برگزار شد.

 

 

حبیب‌الله خنجری در حاشیه همایش بزرگ پیاده‌روی در زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس حماسه‌ های جاودانه‌ ای را خلق کردند.

 
وی از شهدا و رزمندگان اسلام به عنوان بزرگ‌مردان تاریخ و حماسه‌سازان انقلاب اسلامی یاد کرد و بیان داشت: شهدای اسلام از جنس یک‌رنگی و اخلاص بودند که امروزه نیز یاد و نامشان موجب اقتدار ایران اسلامی است.

 
فرماندار زرند به بحران شدید کم‌آبی در منطقه اشاره کرد و از مردم این شهرستان خواست، صرفه‌جویی در مصرف را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 
وی با اشاره به نزدیک شدن اجرای طرح سرشماری کشاورزی در شهرستان زرند از قشرهای محتلف مردم خواست با ماموران سرشماری نهایت همکاری را داشته باشند.

 
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند گفت : این همایش با هدف پاسداشت هفته دفاع مقدس و ترویج این فرهنگ غنی و ارزشی با همکاری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

 
سرهنگ عبدالمجید زمانی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌های فراموش نشدنی دلاورمردان جبهه‌های حق علیه باطل است.

 

 

وی موفقیت در دوران دفاع مقدس را مرهون فداکاری رزمندگان دانست و اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تلاش کنیم.

 

 

شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی ضمن تجدید میثاق با شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس توسط ایستگاه های صلواتی که توسط تربیت بدنی سپاه راه اندازی شده بود پذیرایی شدند.

 

 

گفتنی است؛ این همایش با اجرای برنامه‌ های فرهنگی همراه بود و همچنین در این مراسم به ۳۴ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوائزی از جمله ۳ سفر عتبات عالیات ،  ۱۱ دستگاه دوچرخه و  اقلام ورزشی و…  اهدا شد.

 

 

انتهای پیام/