نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی کرمان در زرند برگزار خواهد شد

۶ اثر نمایشی و ۵ مقاله علمی، مجوز حضور در بخش مسابقه نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی کرمان را دریافت کردند.

Lashkari-M-01

بنا به اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی کرمان ۶ اثر نمایشی و ۵ مقاله علمی در بخش مسابقه نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی کرمان ارائه خواهند شد.

به گزارش “صدای زرند“، مسعود لشکری دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی استان کرمان گفت: پس از طرح ایده برگزاری این جشنواره توسط دانشجویان رشته تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی زرند در شورای فرهنگی این دانشگاه و تصویب این ایده تا به امروز که مراحل فراخوان جشنواره، تایید متون ارسالی و بازبینی آثار با همکاری خوب و صمیمانه مسئولین شهرستان بخصوص ریاست محترم دانشگاه و فرماندار زرند همراه بوده است.

وی گفت: گردهمایی باشکوه و مجلل خانواده تئاتر استان پس از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمان به فاصله یک هفته در دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار خواهد شد تا هنرمندان هنرهای نمایشی استان به برکت راه اندازی رشته تئاتر در دانشگاه آزاد اسلامی زرند فضای جدیدی را تجربه نمایند.

دبیر جشنواره نمایشنامه خوانی استان کرمان افزود: آثار راه یافته به جشنواره طی دو روز ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه در سالن های اجتماعات، کنفرانس و پلاتو نمایش دانشگاه آزاد اسلامی زرند خود را در معرض قضاوت داوران جشنواره و علاقمندان به هنرهای نمایشی قرار خواهند داد.

لشکری ویژگی برجسته این جشنواره را بخش ارائه مقالات علمی در حوزه نمایشنامه نویسی برشمرده و تصریح کرد: توجه به بخش علمی این جشنواره میتواند به غنای علمی و تخصصی فضای هنری بیافزاید و الگوی مناسبی برای برگزاری جشنواره های آتی نیز باشد.

لشکری همچنین اظهار داشت: حضور چهره های آشنایی چون دکتر یدالله آقاعباسی، دکتر مهرداد رایانی مخصوص، مهرداد ابروان، رضا آشفته یکی دیگر امتیازات برجسته این جشنواره می باشد که هنرمندان شرکت کننده بایستی به نحو مطلوبی از این حضور استفاده شایسته را ببرند.

azad 001

azad 002

انتهای پیام/