عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی مقیاس کوچک در زرند

عملیات اجرایی اولین نیروگاه سیکل ترکیبی مقیاس کوچک (DG) کشور در سفر روز پنجشنبه وزیر نیرو به استان کرمان در زرند آغاز می‌شود.

 عملیات اجرایی اولین نیروگاه سیکل ترکیبی مقیاس کوچک (DG) کشور در سفر روز پنجشنبه وزیر نیرو به استان کرمان در زرند آغاز می‌شود.

IMAGE635463864725932188

به گزارش صدای زرند ، نیروگاه سیکل ترکیبی مقیاس کوچک شهرستان زرند از مجموعه واحدهای ده‌گانه‌ای است که طی تفاهم انجام شده بین شرکت توانیر و گروه مپنا در این شهرستان نصب و بهره‌برداری خواهد شد.


نیروگاه سیکل ترکیبی مقیاس کوچک شهرستان زرند از مجموعه واحدهای ده‌گانه‌ای است که طی تفاهم انجام شده بین شرکت توانیر و گروه مپنا در این شهرستان نصب و بهره‌برداری خواهد شد.


احداث این نیروگاه قرار است روز پنج شنبه ۹۳.۶.۲۷ با حضور مهندس “حمید چیت‌چیان”، وزیر نیرو و مسئولان استان کرمان آغاز شود.


مدت اجرای این پروژه ۲۲ ماه بوده و محل ساخت آن در مجاورت پست ۲۳۰ کیلوولت شهرستان زرند خواهد بود. ظرفیت نیروگاه شامل یک واحد گازی ۳۰ مگاواتی با ظرفیت اسمی ۲۵ مگاوات و یک واحد بخار به ظرفیت ۹ مگاوات در شرایط ایزو و در مجموع معادل ۳۴ مگاوات خواهد بود. ارتفاع نیروگاه از سطح دریا ۱۶۹۱ متر بوده و تحویل گیرنده برق تولیدی آن، شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان است. تمامی تجهیزات اصلی نیروگاه شامل توربین‌های گازی و بخاری، ژنراتور، بویلر و سامانه کنترل ساخت گروه مپنا است.

انتهای پیام/