درخشش دانش‌آموزان زرندی در ‌جشنواره فرهنگی دانش‌آموزی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: دانش‌آموزان زرندی در سی و دومین ‌جشنواره فرهنگی خراسان رضوی‌ موفق به کسب مقام دومی فیلم و سومی رشته هنرهای دستی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: دانش‌آموزان زرندی در سی و دومین ‌جشنواره فرهنگی خراسان رضوی‌ موفق به کسب مقام دومی فیلم و سومی رشته هنرهای دستی شدند.

13900815004514_PhotoA

به گزارش صدای زرند ، حمید صادقی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سی و دومین جشنواره دانش‌آموزی که در نیشا‌بور بر‌گزار شد، سمیه پور‌حمزه از دبیرستان فرزانگان در رشته فیلم‌سازی رتبه دوم و فاطمه مهدیز‌اده از دبیرستان کوثر در رشته پته‌دوزی رتبه سوم این دور از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: فیلم «تنهایی» به کارگردانی سمیه ‌پور‌حمزه در بین ۱۰۰ فیلم در سطح استان مقام اول را از آن خود کرد‌ و به جشنواره کشوری راه یافت‌ و در جشنواره کشوری موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

مدیر آموزش و پرورش زرند ادامه داد: فاطمه مهدیزاده از بین ۳۰ اثر در سطح استان مقام اول را کسب کرد و در مسابقات کشوری به کسب مقام سوم در ‌هنرهای دستی‌ رشته پته‌دوزی نایل شد.

وی عنوان کرد: جشنواره‌های مسابقات فرهنگی و هنری فرصتی ارزشمند برای دستیابی به اهداف تدوین شده در سند تحول بنیادین همچون کشف استعدادهای نهفته دانش‌آموزان است.

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان شهرستان زرند توانستند در مسابقات فرهنگی و هنری خوش بدرخشند و در رشته‌های فیلم و پته‌دوزی موفق به کسب عنوان برتر شوند.

صادقی‌زاده خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان زرندی برای دومین سال متوالی در این دوره از مسابقات توفیق کسب رتبه چهارم کشوری این دور از مسابقات شدند.

به گزارش صدای زرند، سی و دومین جشنواره هنری دانش‌آموزان برگزیده کشور از ۲۱ تا ۳۱ مرداد ماه با شرکت بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر در اردوگاه شهید رجایی نیشابور برگزار شد.

انتهای پیام/