پرچم امام رضا(ع) اقوام گوناگون را زیر بیرق متحد اسلامی گردآورده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند گفت: حضور با برکت خادمان حرم مطهر رضوی، اقوام گوناگون را زیر پرچم متحد اسلامی گرد آورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند گفت: حضور با برکت خادمان حرم مطهر رضوی، اقوام گوناگون را زیر پرچم متحد اسلامی گرد آورد.

Karamat_ (1)

به گزارش‌ صدای زرند به نقل از ستاد خبری هفتمین دوره جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید؛ شهرستان زرند به عطر حضور خادمان حرم رضوی معطر شد و مورد استقبال آحاد مختلف مردم این شهرستان قرار گرفت‌، شیفتگان و ارادتمندان حضرت رضا(ع) با حضور در گلزار شهدا ‌به خوبی از پرچم حرم امام رضا (ع) امام هشتم (ع) شیعیان جهان استقبال کردند.

حجت‌الاسلام حسنی گفت: امام رضا(ع) مظهر عقلانیت اسلام است و کار عمده‌ای در حوزه اسلام شناسی انجام دادند، که عرضه و ارائه جنبه عقلانی، معنوی دین خدا، حقیقت دین، تبیین پایه‌های نظری و اجتماعی سیستم مطلوب حکومت عدل اسلامی با محوریت امام معصوم از اقدامات مهم امام رضا(ع) است.

لازم به ذکر است، کاروان پرچم امام رضا (ع) در ادامه با حضور در بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی از بیماران عیادت و سپس از مرکز نگهداری سلیمه زرند بازدید کردند‌.

فرماندار شهرستان زرند در ادامه مراسم استقبال از خادمان حرم مطهر رضوی که از ابتدا کاروان را همراهی می‌کرد گفت: ورود پرچم و خدام حرم امام رضا (ع) موجب ارتباط و اتصال بیشتر مردم با امام رئوف و مهربانی‌ها خواهد شد.

حبیب‌الله خنجری افزود: وجود مقدس امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت فاطمه معصومه (س) در ایران اسلامی، افتخاری بزرگ برای ملت شهیدپرور این کشور است و توسل به این بزرگان حلال بسیاری از مشکلات است.

حضور سفیران رضوی در جشن بزرگ “زیر سایه خورشید”

این گزارش حاکی از آن است که همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) جشن بزرگ “زیر سایه خورشید” با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) و استقبال با شکوه مسئولین و مردم در سالن ورزشی شهید شیرودی زرند برگزار شد.

در این مراسم که خادمان امام رضا (ع) حامل پرچم گنبد امام هشتم(ع) بودند، وارد محل برگزاری جشن شدند و اشک شوق بر دیدگان شرکت کنندگان این مراسم جاری شد.

قرائت صلوات خاصه حضرت رضا (ع) و همچنین عطر افشانی و غبارروبی قبور مطهر شهیدان زرند، حضور در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند و توزیع بسته‌های نبات تبرکی از جمله برنامه‌های خادمان حرم رضوی بود.

لازم به ذکر است؛ هفتمین دوره جشن‌های مردمی”زیرسایه خورشید” همزمان با دهه کرامت به همت تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی در۲۰۰ شهر از سراسر کشور و ۴۵ شهر از ۱۲کشور جهان برگزار شد.

Karamat_ (2)

Karamat_ (3)

Karamat_ (4)

Karamat_ (5)

Karamat_ (6)

Karamat_ (7)

Karamat_ (8)

انتهای پیام/