کاروان خادمان حرم رضوی وارد شهرستان زرند شد

همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)، کاروان خادمان حرم رضوی وارد شهرستان زرند شد.

همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)، کاروان خادمان حرم رضوی وارد شهرستان زرند شد.

Karamat_03

به گزارش صدای زرند ، در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و همزمان با دهه کرامت، کاروان خدام حرم رضوی وارد شهرستان زرند شد و مورد استقبال گرم  مسئولان و مردم این شهرستان قرار گرفت.

شیفتگان و ارادتمندان  امام رضا(ع)  با حضور در گلزار شهدای زرند به زیبایی از پرچم حرم امام هشتم شیعیان جهان استقبال کردند.

عاشقان هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، زن و مرد،کوچک و بزرگ همه و همه با دیدن پرچم آستان قدس رضوی، با ریختن اشک شوق، دل در گرو امام رئوف سپردند و با زمزمه رضا رضا (ع) دل‌های خود را به سوی معبود روانه کرده و توسل به امام رضا(ع) آرام بخش وجودشان شد.

کاروان پرچم امام رضا (ع) در ادامه با حضور در بیمارستان امام علی (ع) زرند از بیماران عیادت و سپس از مرکز نگهداری سلیمه این شهر بازدید کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در حاشیه این مراسم، اظهارکرد: عصر امروز کاروان خدوم امام رضا (ع) در   امامزاده عبدالله(ع) مطهرآباد این شهرستان مورد استقبال پرشور مردم قرار می‌گیرد.

حجت السلام حسنی، بیان کرد: مراسم جشنی با شکوهی نیز در سالن ورزشی شهید شیرودی تدارک دیده شده است.

فرماندار شهرستان زرند هم، تصریح کرد: ورود پرچم و خدام حرم امام رضا(ع) سبب ارتباط و اتصال بیشتر مردم با امام رئوف و مهربانی‌ها خواهد شد.

حبیب الله خنجری، خاطرنشان کرد: وجود مقدس امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش فاطمه معصومه(س) در ایران اسلامی، افتخاری بزرگ برای ملت شهیدپرور این کشور است و توسل به این بزرگان، حلال بسیاری از مشکلات است.

در حال حاضر دیار کریمان به عطر حضور خادمان حرم رضوی معطر شده و استان کرمان از روز سه شنبه ۱۱ شهریورماه جاری به مدت شش روز میزبان کاروان خادمان حرم رضوی برای برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی است.

کاروان خادمان حرم رضوی برای ششمین سال متوالی برای برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید به استان کرمان آمده‌اند و برای شرکت در ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام رئوف به ۲۰ شهرستان، بخش و روستای استان سفر می‌کنند.

دیدار با ائمه جمعه، علما و مسئولان استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، مسئولان تشکل‌های فرهنگی و مذهبی، ایتام و کودکان بی‌سرپرست، حضور در گلزار شهدا و غبارروبی مزار شهیدان، حضور در دعای ندبه و نماز جمعه، مراکز نظامی، بیمارستان‌ها، مراکز اصلاح و تربیت، زندان‌ها و غیره از دیگر برنامه‌های کاروان خادمین رضوی در استان کرمان است.

انتهای پیام/