۲ طرح کشاورزی در زرند بهره‌برداری شد

بهره‌برداری از دو طرح کشاورزی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس در شهرستان زرند آغاز شد.

بهره‌برداری از دو طرح کشاورزی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس در شهرستان زرند آغاز شد.

81113121-5609989

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ، ظهر امروز و طی مراسمی با حضور امیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس، دو طرح  کشاورزی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی زرند در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب احداث دو طرح کشت گلخانه‌ای جمعا با ظرفیت تولید ۲۰۰ تن محصولات گلخانه‌ای در سال با مساحت ۲ هزار متر مربع در مدت زمان سه ماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی زارعی با بیان اینکه این طرح‌ها با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ایجاد شده است، افزود: با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال ۶ نفر فراهم شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی از طرح‌های کشاورزی زرند از جمله طرح ورمی کمپوست با ظرفیت یک‌هزار تن در سال، تولید قارچ با ظرفیت هشت تن، پرورش ماهی با ظرفیت ۱.۵ تن در سال و آبیاری تحت فشار در سطح هشت هکتار در روستای همت‌آباد بازدید کرد.

حسین امیری با اشاره به افت شدید آب‌های زیرزمینی و بحران آب در منطقه تنها راه نجات از بحران را استفاده بهینه از آب‌های موجود دانست و بر گسترش طرح‌های نوین آبیاری تاکید کرد.

انتهای پیام/