بیکاری کارگران کارخانجات کک سازی در گرو کاهش تولید زغال سنگ معادن زرند و کوهبنان

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس،گفت: به‌ طورحتم کاهش تولید زغال سنگ و بیکاری کارگران معادن زرند و کوهبنان باعث بیکاری کارگران کارخانجات کک سازی این شهرستان خواهد شد.

 نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس،گفت: به‌ طورحتم کاهش تولید زغال سنگ و بیکاری کارگران معادن زرند و کوهبنان باعث بیکاری کارگران کارخانجات کک سازی این شهرستان خواهد شد.

7

به گزارش صدای زرند ، حسین امیری خامکانی درخصوص مشکلات بخش صنعت شهرستان های زرند و کوهبنان در استان کرمان،گفت:شهرستان زرند جزء مناطق صنعتی و معدنی کشور محسوب می شود به طوری که بخش اعظمی از زغال سنگ کشور در این منطقه تولید می شود.

کاهش تولید زغال سنگ در زرند و کوهبنان

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: متأسفانه به علت سوء تدبیر و مدیریت مسئولان ذی ربط تولید زغال سنگ در شهرستان زرند و کوهبنان بسیار کاهش پیدا کرده است به طوری که حتی زغال سنگ موردنیاز کارخانجات کک سازی این شهرستان هم از معادن منطقه تأمین نمی شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت:باتوجه به اینکه اشتغال شهرستان زرند و کوهبنان براساس معادن زغال سنگ تأمین می شود متأسفانه به علت کاهش تولید زغال سنگ نرخ بیکاری در زرند و کوهبنان بسیار افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: چندی پیش جلسه ای با وزیر صنعت،معدن و تجارت داشتم  که در این نشست درخصوص کاهش تولید زغال سنگ شهرستان زرند و کوهبنان و نگرانی کارگران معادن تذکر جدی به وزیر دادم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:به طور حتم کاهش تولید زغال سنگ و بیکاری کارگران معادن باعث بیکاری کارگران کارخانجات کک سازی که زغال سنگ مصرف می کنند خواهد شد به همین جهت وزیر صنعت معدن و تجارت باید هر چه سریعتر از کاهش تولید زغال سنگ در زند وکوهبنان و بیکاری کارگران معادن و کارخانجات کک سازی جلوگیری کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس،گفت: چندی پیش به همراه معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص بررسی و رسیدگی به مشکلات معادن بازدیدی از منطقه معادن زغال سنگ زرند و کوهبنان داشتیم.

انتهای پیام/