ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان جایگزین بیمارستان قدیمی سینا زرند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس،گفت: متأسفانه بسیاری از پروژه های عمرانی ساخت بیمارستان در شهرستان زرند و کوهبنان به علت عدم تخصیص اعتبارات در سال های ۹۱ و ۹۲ هنوز تکمیل نشده اند.

 نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس،گفت: متأسفانه بسیاری از پروژه های عمرانی ساخت بیمارستان در شهرستان زرند و کوهبنان به علت عدم تخصیص اعتبارات در سال های ۹۱ و ۹۲ هنوز تکمیل نشده اند.

بیمارستان سینا زرند

به گزارش صدای زرند ،حسین امیری خامکانی درخصوص مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان های زرند و کوهبنان در استان کرمان،گفت: متأسفانه تاکنون شهرستان زرند و کوهبنان در بخش بهداشت و درمان با مشکلات عدیده ای مواجه است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از پروژه های عمرانی ساخت بیمارستان در شهرستان زرند و کوهبنان به علت عدم تخصیص اعتبارات در سال های ۹۱ و ۹۲ هنوز تکمیل نشده اند به همین جهت تکمیل و بهره برداری این پروژه های بیمارستانی باید هر چه سریعتر در دستور کار وزارت راه وشهرسازی قرار گیرد.

 ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان جایگزین بیمارستان قدیمی سینا زرند

این نماینده مردم در مجلس نهم،با بیان اینکه در شهرستان زرند دو بیمارستان فعال وجود دارد،اظهار داشت: بیمارستان سینا از بیمارستان های بسیار قدیمی شهرستان زرند است که متأسفانه به هیچ عنوان پاسخگوی حجم زیاد خدمات بهداشتی و درمانی بیماران نیست به همین جهت باید بیمارستانی جایگزین این بیمارستان قدیمی ساخته شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در شهرستان زرند بیمارستان جایگزین درحال احداثی وجود دارد،تصریح کرد: به منظورافزایش خدمات بهداشتی و درمانی باید هر چه سریعتر ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان قدیمی سینا زرند از سوی وزارت راه و شهرسازی تکمیل شود.

فقدان پزشک متخصص در بیمارستان تأمین اجتماعی زرند

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت:در شهرستان زرند بیمارستان تأمین اجتماعی وجود دارد که اصلی ترین مشکل این بیمارستان کمبود پزشک متخصص است که رسیدگی به این معضل باید هر چه سریعتر در دستور کار وزارت بهداشت ودرمان قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس،با اشاره به اینکه در شهرستان کوهبنان فقط یک بیمارستان درحال احداث وجود دارد،گفت: عملیات اجرایی پروژه عمرانی ساخت بیمارستان در شهرستان کوهبنان از سوی وزارت راه و شهرسازی آغاز شده است که از نظر پیشرفت فیزیکی ساخت این بیمارستان نسبت به بیمارستان زرند بسیار جلوتر است که امیدواریم این بیمارستان هر چه سریعتر از سوی وزارت راه و شهرسازی تکمیل شود.

انتهای پیام/