هدف گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای, نابودی شخصیت زن مسلمان است

فرمانده سپاه زرند گفت: امروز شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای تلاش می‌کنند با نابودی شخصیت زن مسلمان، خانواده‌ها را فروپاشیده و نسلی بی‌بند و بار را برای آینده پرورش دهند.

فرمانده سپاه زرند گفت: امروز شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای تلاش می‌کنند با نابودی شخصیت زن مسلمان، خانواده‌ها را فروپاشیده و نسلی بی‌بند و بار را برای آینده پرورش دهند.

سرهنگ زمانی

به گزارش صدای زرند ، سرهنگ عبدالمجید زمانی ظهر امروز در نشست فرهنگی خواهران بسیجی پایگاه مقاومت زهرای مرضیه (س) با اشاره به حربه فرهنگی و اعتقادی دشمن، اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران پیامدها و آثار گوناگونی در برداشت و استکبار جهانی را با چالش‌های سهمگینی روبه رو کرد و ساختارهای استکبار جهانی را به هم  ریخت و به همین سبب است که دشمن از اول انقلاب اسلامی با حربه و ترفندهای مختلف سعی کرده این نقیصه را جبران کند.

فرمانده سپاه زرند افزود: دشمن در چند سال گذشته با توجه به حضور مردم  آگاه و رهبری‌های حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای مدظله العالی نتوانسته کاری از پیش ببرد و امروز با ترفند و حیله جدید خود با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی باورهای و اعتقادات این انقلاب و نظام را هدف قرارداده است که باید بیش از گذشته مراقب و مواظب بود.

زمانی گفت: استکبار جهانی سالانه میلیون‌ها دلار برای تغییر افکار و باورهای ملت‌های مسلمان در جنگ قلب‌ها و ذهن‌‎ها هزینه می‌کند تا بتواند نفوذ کند که یکی از این ابزارها شبکه‌های مختلف ماهواره و اینترنت است.

وی تصریح کرد: دیگر برکسی پوشیده نیست که هدف اصلی گردانندگان این شبکه‌ها ترویج زندگی غربی و فرهنگ‌های ضد دین و گسترش روابط آزاد بین دختر و پسر و خیانت همسران و انحطاط اخلاقی جامعه مذهبی و دینی ایران است.

فرمانده سپاه زرند بیان کرد: جامعه‌ای که تا امروز به واسطه  برخورداری از فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی، از بسیاری از ناهنجاری‌های رایج در جهان غرب و گسستگی خانواده‌ها در این جوامع به دور بوده است ولی نباید غفلت کرد و راه اندازی شبکه‌های مختلف توسط دشمن هدفی جزء بی‌غیرتی، از بین بردن اعتقادات و باورهای دینی و اخلاقی از خانواده و جوان ایرانی ندارند که باید ما مراقب اهداف شوم دشمن شویم و می‌توان در جامعه آثار جنگ نرم دشمن را دید و همه وظیفه داریم در مقابل جنگ نرم دشمن مقابله کنیم و نگذاریم استکبار جهانی به اهداف خود برسد.

زمانی اظهار کرد: امروز شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای تلاش می‌کنند با نابودی شخصیت زن مسلمان، خانواده‌ها را فروپاشیده و نسلی بی‌بند و بار را برای آینده پرورش دهند و هدف اصلی فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره زدودن تقوا، حیا، شرم، وفاداری، تعهد و حس مسئولیت در خانواده‌ها است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های ماهواره‌ای به زنان و جوانان توجه ویژه‌ای دارند و در تلاش هستند تا با نابودی شخصیت مطلبوب زن مسلمان خانواده‌ها را فروپاشیده  و زنان و مادران را از مسیر اصلی تربیت خود که ریشه در مکتب اسلام دارد دور کنند.

فرمانده سپاه زرند خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد افراد را از تفکرات صحیح جدا کند و نکته دیگر روح و روان افراد را نابود سازد و ما وظیفه داریم مردم را از مضرات  و معضلات شبکه‌های مختلف ماهواره آگاه کنیم.

انتهای پیام/ج