ملت ایران ۷ هزار شهیده زن به انقلاب تقدیم کرده است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه زرند با بیان اینکه ملت ایران ۷ هزار شهیده زن به انقلاب تقدیم کرده است، گفت: مشارکت زنان بسیجی در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی از سابقه تاریخی ۳۴ ساله برخوردار است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه زرند با بیان اینکه ملت ایران ۷ هزار شهیده زن به انقلاب تقدیم کرده است، گفت: مشارکت زنان بسیجی در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی از سابقه تاریخی ۳۴ ساله برخوردار است.

m_img

به گزارش صدای زرند ، حجت الاسلام محمد افضلی ظهر امروز در نشست فرهنگی خواهران بسیجی سپاه  زرند با تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهارکرد: اگر نگاه به تاریخ انقلاب اسلامی ایران و حتی از صدر اسلامی بیاندازیم، زنان در زمینه و عرصه‌های مختلف اجتماع پا به پای مردان نقش آفرینی کرده که شاهد این مدعا پیروزی انقلاب اسلامی و نقش زنان در دفاع مقدس است.

وی ثمره ۳۴ سال انقلاب اسلامی را تقدیم ۷هزار شهیده زن برشمرد و بیان  کرد: امروز هم که جنگ فرهنگی و جنگ نرم دشمن به راه افتاده و این جنگ زنان و دختران ما را هدف قرار داده است، باید بیش از گذشته مراقب و مواظب باشیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه زرند بیان کرد: در تربیت فرزندان مسئولیت‌ها نسبت به گذشته سنگین‌تر شده است و اگر در تربیت صحیح فرزندان غفلت کنیم، عواقب بد تربیت کردن گریبان والدین به ویژه مادران را خواهد گرفت.

حجت الاسلام افضلی تصریح کرد: مشارکت زنان بسیجی در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی از  سابقه  تاریخی ۳۴ ساله برخوردار است که اوج تبلور آن در هشت سال دفاع مقدس بوده است و پس از جنگ نقش آفرینی زنان بسیجی از مرحله دفاع در برابر تهدیدات سخت تا مقابله فکری و فرهنگی در قبال تهدیدات نرم تغییر یافت.

وی اظهارکرد: زنان در دوران سازندگی و آبادانی کشور در راه تعلیم و تربیت فرزندان کشور در صحنه‌های علمی و فتح قله‌های رفیع دانش پیشتاز بوده و با هوشیاری و آگاهی و بصیرت همه جانبه به مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی، تهاجم فرهنگی و نقشه‌های فریبنده دشمنان پرداخته‌اند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه زرند خاطرنشان کرد: در دهه چهارم انقلاب چرخ‌های بزرگ پیشرفت و عدالت با پرورش انسان‌هایی به حرکت درمی‌آید که از نهاد پاک خانواده‌ها و متأثر از حضور بانوان بلند همت هستند و در صحنه‌های مختلف دلسوزانه و با اقتدار حاضر شدند و به غیر از تربیت فرزندان مصمم و باانگیزه همواره در ایجاد بستری مناسب در خانواده‌ها زمینه را برای رشد و تعالی اجتماع آماده کرده‌اند.

انتهای پیام/ج