یادواره شهدای روستاهای رشک وسطی و رشک سفلی زرند برگزار شد

یادواره ۸ شهید والامقام روستاهای رشک وسطی و رشک سفلی در آستانه فرارسیدن هفته دولت در شهرستان زرند برگزار شد.

یادواره ۸ شهید والامقام روستاهای رشک وسطی و رشک سفلی در آستانه فرارسیدن هفته دولت در شهرستان زرند برگزار شد.

Shohada-Rashk_ (1)

به گزارش صدای زرند ، ظهر امروز یادواره ۸ شهید والامقام روستاهای رشک وسطی و رشک سفلی در آستانه فرا رسیدن هفته دولت با حضور صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، مهدلو بخشدار مرکزی ،سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند و جمعی از مسئولان اجرایی زرند وجمع کثیری از خانواده شهدا، ایثارگران و بسیجیان در شهرستان زرند برگزار شد.

 

این مراسم معنوی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و با هدف آشنایی نسل سوم جامعه امروز با فرهنگ جهاد و شهادت برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام محمد تیکدری یکی از روحانیون شهرستان زرند با بیان اینکه تمام عزت و سربلندی امروز ما در سایه فداکاری و ایثار شهداست، اظهار داشت: مردم ما وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سیل عظیم دشمنان به اثبات رساندند.

 

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را به منزله تجلیل از تلاش و ایثارگری‌های شهدای گرانقدر دانست و افزود: شهدا با تبعیت و پیروی از ولی‌زمان به درجات عالی رسیدند.

 

به گزارش صدای زرند  در ادامه این مراسم پس از پخش نماهنگ دفاع مقدس یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مداحی و مرثیه‌ سرایی پرداخت و در پایان مراسم از خانواده های معظم شهدا و جانبازان با اهدا لوح قدردانی شد.

Shohada-Rashk_ (2)

Shohada-Rashk_ (3)

انتهای پیام/