محمدرضا ضیایی رئیس اداره امور مالیاتی زرند شد/افتتاح ساختمان جدید اداره امور مالیاتی زرند

به گزارش صدای زرند ، ظهر امروز محمدرضا ضیایی به عنوان رئیس جدید اداره امور مالیاتی زرند منصوب شد و از خدمات ۱۸ ساله محمد خسروی رئیس سابق این اداره تجلیل به‌عمل آمد که به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

Maliat_ (1)

به گزارش صدای زرند ، ظهر امروز محمدرضا ضیایی به عنوان رئیس جدید اداره امور مالیاتی زرند منصوب شد و از خدمات ۱۸ ساله محمد خسروی رئیس سابق این اداره تجلیل به‌عمل آمد که به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

همچنین با حضور مدیرکل اداره مالیاتی استان کرمان، فرماندار زرند و جمعی از مسئولان محلی ساختمان جدید اداره امور مالیاتی شهرستان زرند افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

مدیرکل اداره مالیاتی استان کرمان بیان داشت: ساختمان قبلی اداره مالیاتی شهرستان زرند بر اثر زلزله چهارم اسفند ماه ۸۳ دچار خسارت شد که پس از آن کارکنان اداره با استفاده از کانکس خدمت‌رسانی به مردم را انجام دادند.

 

امرالله عابدی ادامه داد: ساختمان جدید اداره امور مالیاتی با سازه اسکلت فلزی و مطابق با استانداردهای روز با ۱۱۰۰ متر مربع زیربنا از سال ۹۰ آغاز و با اعتبار ۷ میلیارد ریالی تکمیل، تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

 

عابدی، تصریح کرد: در امورمالیاتی استان کرمان ۹۶۰ کارمند فعالیت دارند و وظایف سنگینی بر عهده آنان است.

 

وی گفت: ۹۵ درصد از درآمد غیر نفتی با مالیات بر می‌گردد و وصول درآمدهای مالیاتی سبب توسعه و آبادانی منطقه می‌شود و هرچه درآمد شهرستان از سهمیه تعیین شده بیشتر باشد مازاد آن در شهرستان هزینه می‌شود و باید نگاه مدیران به بحث مالیات جدی‌تر باشد و با در نظر گرفتن اصل مردمداری و تکریم ارباب‌رجوع  خدمت‌رسانی کنیم.

 

 

عابدی افزود: هرچه درآمد مالیاتی شهرستان‌ها از سهمیه تعیین شده بیشتر باشد، مازاد آن در همان شهرستان هزینه می‌شود.

 

 

مدیرکل مالیاتی استان کرمان بیان کرد: باید نگاه مدیران به بحث مالیات جدی‌تر باشد و با در نظر گرفتن اصل مردم‌داری و تکریم ارباب رجوع  خدمت‌رسانی کنیم.

Maliat_ (2)

 

فرهنگ پرداخت مالیات در کشور نهادینه شود

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند هم با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت از خدمات مسئولان و کارکنان اداره امور مالیاتی شهرستان زرند قدردانی کرد و بیان داشت: امیدواریم با تعامل و همکاری بیش از پیش برای پیشبرد اهداف این اداره گام برداشته شود.

 

 

فرماندار زرند آینده شهرستان را روشن و به سرعت در حال صنعتی شدن دانست و تأکید کرد: می توان با سیاست های درست و فعال درآمد قانونی دولت را از منابع مالیاتی افزایش داد.

حبیب الله خنجری خاطرنشان کرد: باید فرهنگ پرداخت مالیات در کشور نهادینه شود.

انتهای پیام/