پیام های رسانه ها از گلوله های سلاح های جنگی بسیار مرگبارترند

به گزارش صدای زرند ، سید رسول تهامی رییس شورای اسلامی شهر زرند در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان زرند در محل شورای شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه رسانه و تبریک روز خبرنگار افزود: پیام های رسانه ها از گلوله های سلاح های جنگی بسیار مرگبارترند.

45045436-444c-4a46-9d8e-cedb5d373c2f_20140610_123617

به گزارش صدای زرند ، سید رسول تهامی رییس شورای اسلامی شهر زرند  در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان زرند در محل شورای شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه رسانه و تبریک روز خبرنگار افزود: پیام های رسانه ها می تواند از گلوله های سلاح های جنگی بسیار مرگبارتر باشد.

رییس شورای اسلامی شهر زرند با تقدیر از زحمات خبرنگاران، خواستار حضور بیشتر و پر رنگ تر رسانه ها در مسائل شد و گفت: نقد خوب است نقدی که سازنده باشد و البته از نفاق جلوگیری کند و مسدولین را بیدار کند.

وی خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان زرند گفت: باید هماهنگی بین شورای اسلامی  و خبرنگاران شهرستان بیشتر باشد تا برای مردم به صورت مستمر در جریان مسائل قرار گیرند.

وی ضمن اشاره به اثر پذیری کار خبرنگاران، تصریح کرد: کار خبرنگاری کاری بس مهم است و می توان در هر مجموعه ای نمایان شد.

رییس شورای اسلامی شهر زرند هدف از تشکیل این جلسه را قدردانی و سپاس از زحمات بی شائبه اعضای رسانه شهرستان و همدلی و همکاری بین رسانه ها و شورای شهر دانستند و افزود: فرهنگ سازی در حیطه های مختلف به وسیله ی رسانه ها انجام میشود.

تهامی با توجه به اینکه رسانه ها و صاحبان اندیشه خدمات زیادی برای مردم  انجام داده اند خطاب به اصحاب رسانه افزود: شورای شهر آمادگی خود را  برای تحقق و پیشبرد اهداف شهرستان  اعلام می کند و آماده هر نوع همکاری با اصحاب رساله می باشد.

در پایان این مراسم اعضای حاضر در جلسه از اینکه برای اولین بار انجمن اطلاع رسانی و خبرنگاران و اصحاب رسانه دیده شده اند و از ایشان و دیگر اعضای شورا تشکر نمودند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان  با اهدای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اگر حمل بر خودستایی نباشد باید عرض کنیم که سایت صدای زرند دو دلیل اهمیت دادن مسئولین محترم شهرستان به اصحاب رسانه را حضور فعال خود در این عرصه در حدود ۱۰ ماه گذشته و نیز دید باز مسئولین شهرستان زرند می داند. بنابراین لازم می دانیم که به صورت خاص و ویژه از طرف تمامی اصحاب رسانه شهرستان از مسئولین و دست اندرکاران این برنامه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند : مریم عبدالسلامی