خبرنگاران در توسعه شهرستان نقش بسزایی دارند

فرماندار زرند گفت: خبرنگاران در توسعه و پیشرفت شهرستان و استان نقش بسزایی دارند.

فرماندار زرند گفت: خبرنگاران در توسعه و پیشرفت شهرستان و استان نقش بسزایی دارند.

Roz-Khabarnekar_Zarand_ (1)

به گزارش صدای زرند ، حبیب الله خنجری روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان زرند در محل فرمانداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه رسانه و تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاران وظیفه شناس، چشم و گوش مردم و مسوولان هستند و با خلاقیت ضمن رساندن مطالبات مردم به مسوولان، عملکرد دولت و مدیران را به مردم گزارش می دهند.

وی گفت: تعریف و تمجید از فرماندار یا یک مسوول در نشریات یا سایت ها خوشایند نیست.

وی با اشاره به فاصله بین نقد و تخریب، نقد منصفانه را از روی دلسوزی و همراه با ارایه راهکار و پیشنهاد خواند و تصریح کرد: تخریب، مغرضانه و در جهت اهدافی خارج از اصول خبرنگاری است.

فرماندار زرند با تقدیر از زحمات خبرنگاران، خواستار انجام رفتار حرفه ای و رعایت اخلاق رسانه ای شد و گفت: خبرنگاران با توجه به نقش مهمی که در جامعه دارند، باید بیشتر در خدمت مردم و مسوولان باشند تا بتوانند اخبار بیشتر، مهمتر و بهتری را انعکاس دهند.

وی خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان زرند گفت: شما می توانید با انتشار اخبار صحیح و صریح ضمن رعایت اصل امانت و صداقت بسترساز توسعه شهرستان و در مسیر توسعه یاریگر مسوولان باشید.

خنجری، انتقاد سازنده همراه با ارایه پیشنهاد از سوی خبرنگاران را در حل بسیاری از مشکلات شهرستان کارساز دانست و افزود: همراهی و تعامل مسوولان شهرستان و خبرنگاران برای پیشرفت در کارها ضروری است.

مهدی برهانی نژاد رییس شورای اسلامی شهرستان زرند نیز ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاش و زحمات خبرنگاران قدردانی و بر فعالیت بیشتر خبرنگاران در مسیر توسعه شهرستان تاکید کرد.

مسعود لشکری به نمایندگی از خبرنگاران شهرستان زرند نیز بیان واقعیات را مهمترین رسالت خبرنگاران عنوان و تصریح کرد: خبرنگار متعهد در انجام رسالت خود ضمن داشتن صداقت و انصاف واقعیات جامعه را واقع بینانه بیان می کند.

در این آیین از خبرنگاران فعال شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/