رشد اقتصادی بدون جذب سرمایه گذاری کاری غیر ممکن است

به گزارش صدای زرند ،خنجری فرماندار زرند به همراه حسن زاده بخشدار بخش یزدان آباد و اعضای ستاد تنظیم سند توسعه زرند از مجتمع سنگ آهن سادات سیریز بازدید و با مهندس بهرام پور مدیریت سنگ آهن سیریز و کارشناسان آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

SONY DSC

به گزارش صدای زرند ،خنجری فرماندار زرند به همراه حسن زاده بخشدار بخش یزدان آباد و اعضای کمیته مرکزی ستاد تنظیم سند توسعه شهرستان زرند از مجتمع سنگ آهن سادات سیریز بازدید و با مهندس بهرام پور مدیریت مجتمع سنگ آهن سادات سیریز و کارشناسان آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فرماندار زرند تهیه و تنظیم سند توسعه را نوعی تدبیر و آینده نگری نسبت به ترسیم افق و چشم انداز شهرستان عنوان کرد و گفت: طبق فراخوان دبیرخانه ستاد تنظیم سند توسعه، مدیران ادارات، دستگاه های اجرایی و واحدهای صنعتی معدنی موظف به ارائه آمار و اطلاعات دقیق، بررسی وضعیت موجود، ارائه راهکار برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، موانع و چالشهای فراروی توسعه و سایر موارد می باشند.

وی جلوگیری از خام فروشی محصولات معدنی را یاد آور شد و افزود: فرآوری از مواد معدنی استخراج شده در معادن زغال سنگ و سنگ آهن باعث افزایش درآمد و سرمایه خواهد شد.

خنجری جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی را تأکید کرد و ابراز کرد: رشد اقتصادی بدون جذب سرمایه گذاری کاری غیر ممکن است.

وی تصریح کرد: باید آگاهی و شناخت دقیقی از وضعیت موجود شهرستان داشته باشیم و با توجه به نیازهای مردم در زمینه اشتغال و رونق اقتصاد برای جامعه برنامه‌ریزی کنیم.

احمد رشیدی دبیر ستاد تنظیم سند توسعه، مسیر اقتصادی و آینده صنعت شهرستان را حرکت در اجرای مثلث توسعه دانست و گفت: بازشناسی فرصت های سرمایه گذاری از اهداف ستاد تنظیم سند توسعه است.

مهندس بهرام پور مدیر مجتمع سنگ آهن سادات سیریز بر جذب سرمایه گذار برای توسعه و ارتقای صنایع و  و معادن شهرستان تأکید کرد و گفت: حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی کوچکتر باعث تشویق سرمایه گذار برای راه اندازی واحدهای بزرگتر خواهد شد.

وی به پتانسیل و ظرفیت بالقوه موجود شهرستان زرند اشاره کرد و افزود: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی مشکلات و موانع موجود را رفع کنیم و با تأمین آب، برق و گاز و راه های ارتباطی، زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذار در بخش صنعت و معدن را فراهم و محیا سازیم.

بهرام پور برنامه ریزی بلند مدت مجتمع سنگ آهن سادات سیریز را در تکمیل چرخه فولاد سازی، تکمیل خطوط کنسانتره، احداث کارخانه گندله سازی و احداث کارخانه آهن اسفنجی عنوان کرد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

انتهای پیام/