زیرساخت‌های شهرک صنعتی زرند تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با تاکید بر راه اندازی تصفیه خانه شهرک صنعتی زرند تا پایان امسال،گفت: زیرساخت‌های شهرک صنعتی زرند تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با تاکید بر راه اندازی تصفیه خانه شهرک صنعتی زرند تا پایان امسال،گفت: زیرساخت‌های شهرک صنعتی زرند تکمیل می‌شود.

139303030704268752827193

به گزارش صدای زرند ، مجید غفاری ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی زرند، اظهارکرد: این شهرک دارای مشکلات متعددی است که انتظار می‌رود با تلاش و همکاری واحدهای صنعتی مرتفع شوند.

وی با تاکید بر راه اندازی تصفیه خانه شهرک صنعتی زرند تا پایان امسال، تصریح کرد: واحدهای صنعتی درباره تشکیل شرکت خدماتی برای اداره امور شهرک صنعتی زرند  همانند سایر شهرک‌های صنعتی استان اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با اشاره به اینکه برای خرید یک دستگاه ماشین آتش نشانی به شهرک صنعتی زرند کمک خواهد شد، بیان کرد: یکی از درخواست‌های صاحبان صنایع این شهرک،  انشعاب آب از خط انتقال آب و فاضلاب است که پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی و تجهیز نگهبانی در ورودی شهرک صنعتی زرند از الزامات است، اظهارکرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان برای این منظور تسهیلاتی به این شهرک اعطا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فسخ قراردادهای راکد به شکل پیگیری می‌شود،تصریح کرد: سعی می‌شود در کمترین زمان ممکن مشکلات شهرک صنعتی زرند حل شود.

غفاری درباره فراهم کردن زمینه‌های سرمایه گذاری در شهرک صنعتی زرند قول مساعد داد و خاطرنشان کرد: بزودی زیرساخت‌های این شهرک صنعتی تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان به همراه  فرماندار و سایر مسئولان شهرستان زرند از واحدهای صنعتی تابلوسازی برق،کاغذ و مقوا و گاز اکسیژن شهرک صنعتی این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.

انتهای پیام/