برگزاری همایش تجلیل از آزادگان‌ شهرستان زرند

فرماندار زرند از برگزاری همایش ‌تجلیل از آزادگان‌ این شهرستان خبر داد.

فرماندار زرند از برگزاری همایش ‌تجلیل از آزادگان‌ این شهرستان خبر داد.

Khanjeri_03

به گزارش صدای زرند ،حبیب‌الله خنجری امروز با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از آزادگان سر‌افراز شهرستان زرند اظهار داشت: ما هر چه داریم مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های آزادگان سرافراز ایران اسلامی است.

وی بر لزوم هر چه با‌شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تاکید کرد‌ و افزود: باید فرهنگ آزادگی و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را به بهترین شکل به نسل کنونی انتقال بدهیم‌.

فرماندار زرند سربلندی امروز ایران اسلامی را در سایه صبر و مقاومت آزادگان دانست و عنوان کرد: این عزیزان هم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل متحمل مشقات بسیار فراوانی شده‌اند و هم در زندان بعثی‌ها علاوه بر دوری از وطن متحمل شکنجه جسمانی و بدتر از آن متحمل شکنجه شدید روحی شده‌اند.

وی ادامه داد: بر همه ما به عنوان وظیفه دینی و شرعی واجب است هر آن چه در طبق اخلاص داریم، برای این عزیزان و خانواده آنها انجام دهیم.

خنجری بیان کرد: مقرر شده تا اعضای ستاد هماهنگی تجلیل از آزادگان در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی‌ با دعوت تمام‌ آزادگان این شهرستان به همراه خانواده‌هایشان همایشی در محل مجتمع فرهنگی و آموزشی آموزش و پرورش در منطقه سربنان برگزار کنند تا ‌از مجاهدت‌های آنان در این مراسم ویژه تجلیل به عمل آید.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شده از خانواده شهدای جانباز آزاده و شهید آزاده‌، بیشترین و کمترین زمان دوران اسارت و بالاترین جانباز آزاده به طور ویژه تجلیل شود‌.

انتهای پیام/