بسیج جامعه زنان موتور حرکت اجتماعی سیاسی زنان است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان زرند گفت: بسیج جامعه زنان موتور حرکت اجتماعی و سیاسی زنان ایران است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان زرند گفت: بسیج جامعه زنان موتور حرکت اجتماعی و سیاسی زنان ایران است.

13920616000106_PhotoA

به گزارش صدای زرند ،ناهید جمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با گرامیداشت سالروز شهادت شهیده مریم فرهانیان و روز قشر بسیج جامعه زنان اظهار داشت: نقش زنان و بسیج در جامعه بی‌بدیل و غیرقابل اغماض است.

وی بیان کرد: از آن جا که زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و نیم دیگر جامعه نیز تحت کنترل زنان و مادران خانواده‌ها هستند، پس نقش زنان در تربیت نسل آینده‌ساز بسیار مهم است، زیرا زن مربی جامعه است و اگر زن سالم باشد، جامعه را نیز اصلاح می‌کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان زرند عنوان کرد: ۱۳ مرداد ماه روز نشان دادن جایگاه، مقام و منزلت زنان بسیجی در جامعه است که به برکت خون شهیده مریم فرهانیان نامگذاری شده است.

وی یادآور شد: بسیج جامعه زنان را می‌توان موتور حرکت اجتماعی و سیاسی زنان ایران دانست، زیرا همواره در هر عرصه و صحنه‌ای که وارد شده است پا به پای مردان حرکت کرده و از طرفی به عنوان مشوق اصلی مردان در جامعه در هر میدانی بوده‌اند.

جمالی‌زاده تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران که در دفاع مقدس نتوانستند کاری از پیش ببرند، امروز با حربه جنگ نرم سعی می‌کنند، جامعه اسلامی را به انزوا بکشانند و همه تلاش خود را در این راه به کار گرفتند و از طریق رسانه‌های مختلف به دنبال از بین بردن اعتقادات و باورهای ملت ایران به ویژه زنان و دختران هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان زرند گزارشی از برنامه‌های مختلف حوزه بسیج خواهران سپاه زرند ارائه کرد و هدف از گرامیداشت این روز را شناساندن توانمندی و تبیین عرصه‌های فعالیت بسیج جامعه زنان، تقویت انگیزه زنان جامعه در حفظ ارزش‌های انقلاب، ترویج و تبیین تفکر بسیجی در بین زنان، آشنایی، فرهنگ‌سازی و ایجاد زمینه جذب زنان به بسیج برشمرد.

وی افزود: همزمان با سالروز شهادت این شهیده همایش بزرگ بسیج جامعه زنان با حضور پرشور خواهران بسیجی همراه با ویژه برنامه‌های مختلف در حسینیه ثارالله زرند برگزار شد.

جمالی‌زاده خاطر نشان کرد: شهیده مریم فرهانیان یکی از بانوان مبارز آبادانی است که بعد از آغاز جنگ تحمیلی در شرایطی که این شهر در زیر باران آتش و گلوله دشمن بعثی قرار داشت با حضور در بیمارستان آبادان به امدادرسانی و انتقال اجساد شهدا و مجروحان پرداخت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان زرند اظهار کرد: این شهید والامقام به عنوان یک بانوی جوان غیرتمند و شجاع ایرانی چهار سال در خط مقدم جبهه در آبادان حضور پیدا کرد و در آن نقطه به شهادت رسید و برای تمام نسل‌های زنان کشور به عنوان الگویی تکرار شدنی قابل معرفی است.

انتهای پیام/