نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در زرند گشایش یافت

نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در محل سالن دبیرستان امام خمینی (ره) شهرستان زرند گشایش یافت.

نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در محل سالن دبیرستان امام خمینی (ره) شهرستان زرند گشایش یافت.

quranic

به گزارش صدای زرند ، امشب نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در محل سالن دبیرستان امام خمینی (ره) زرند با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند با تخفیف ۱۵ درصدی گشایش یافت.

امین یزدان‌پناه مسئول نمایشگاه کتاب علوم قرآنی زرند  اظهار داشت: نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی توسط هیئت بیت‌الاحزان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند با هدف نشر و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تأمین کتاب‌ها و منابع مورد نیاز علاقه‌مندان برگزار شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۰ هزار جلد در قالب پنج غرفه با یک‌هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های قرآن و معارف اسلامی، تفاسیر قرآن، آموزش نماز و احکام، پاسخ مسائل شرعی و کتاب‌های دیگر در زمینه‌های فرهنگ و ادب، تاریخ، روانشناسی، اجتماعی، اخلاقی، داستان، کودک و نوجوان و ۲۰۰ نوع انواع سی‌دی‌های مذهبی و محصولات فرهنگی تا پایان ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.

یزدان‌پناه عنوان کرد: امیدوارم این اقدام فرهنگی گامی مؤثر در راستای تحقق فرهنگ و معارف قرآنی و ترویج و توسعه معنویت در زرند بوده و نیازهای معنوی مردم متدین و ولایت‌مدار را تأمین کند.

به گزارش صدای زرند، حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند نیز با بازدید از غرفه‌های قرآنی و معارف اسلامی این نمایشگاه از دست‌اندرکاران برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد و اظهار داشت: برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه را در پی دارد.

انتهای پیام/