کاهش کانون های آلایندگی کارخانجات و صنوف در سطح شهرستان زرند

شورای سلامت و امنیت غذائی شهرستان زرند به ریاست صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و اکثریت اعضاء در فرمانداری برگزار شد.

شورای سلامت و امنیت غذائی شهرستان زرند به ریاست صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و اکثریت اعضاء در فرمانداری برگزار شد.

Health Council (1)

به گزارش صدای زرند ،  صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بر لزوم ارتقاء سطح سلامت و بهداشت شهروندان در این شهرستان، خواستار تلاش همه مسئولین در جهت نیل به این هدف شد.

وی افزود: انتظار از مسئولین امر تلاش و پیگیری تا رسیدن به حصول نتیجه و اقدام عملی و مؤثر در ارتقاء سطح سلامت شهروندان است و باید در این راه همه با هم با تعامل سازنده گام برداریم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گفت: از مهمترین اولویت های این فرمانداری، کاهش کانون های آلایندگی کارخانجات و صنوف در سطح شهرستان است.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید به حوزه بهداشت و سلامت توجه ویژه ای شده است، اظهار داشت: ارتقاء وضعیت سلامت و بهداشت مردم به عنوان یکی از دغدغه های دولتمردان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین اجرایی شهرستان مطرح می باشد.

Health Council (2)

صادق زاده داشتن محیط زیست سالم از حقوق مسلم هر شهروندی را تأکید کرد و افزود: داشتن شهری به دور از آلودگی و آلایندگی های زیست محیطی نیازمند همکاری و همفکری مردم و مسئولان است.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به منابع آلاینده، ساماندهی آنها و الزام به رعایت اصول و ضوابط زیست محیطی از موارد مهم و اولویت دار در این شهرستان می باشد.

در شورای سلامت و امنیت غذایی شهرداران، مدیران و کارشناسان کارخانجات کک و قطران، ذغال سنگ، سنگ آهن، بهداشت و درمان و محیط زیست در خصوص رفع معضلات و آلایندگی های کارخانجات و صنوف در سطح شهرستان توضیحاتی ارائه دادند و تصمیم‌گیری‌های مناسبی صورت پذیرفت که به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/