انتصاب نخستین معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زرند

در مراسمی به ریاست خنجری فرماندار و با حضور کارکنان فرمانداری، علی امیری به عنوان اولین معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زرند معرفی شد.

در مراسمی به ریاست خنجری فرماندار و با حضور کارکنان فرمانداری، علی امیری به عنوان اولین معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زرند معرفی شد.

Omrani-Zarand_ (1)

به گزارش صدای زرند ،در این جلسه خنجری فرماندار زرند گفت: کارشناسان فرمانداری به لحاظ موقعیت شغلی در جایگاه مهمی در شهرستان قرار دارند و توانایی مدیریت ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان را هم دارند.

فرماندار شهرستان زرند با تأکید بر توجه و تکریم ارباب رجوع افزود: یکی از اهداف بنده حفظ جایگاه و شأن کارشناسان این فرمانداری در میان مجموعه های مدیریتی شهرستان است که امیدوارم همکاران بنده نیز در این زمینه با تلاش و فعالیت خود ما را در این مسیر یاری رسانند.

خنجری با اشاره به اهداف دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به مردم گفت: قطعاً پیگیری امورات یک شهرستان توسط شخص فرماندار به تنهایی امکان پذیر نیست و انتظار داریم همکاران بعنوان بازوی توانمند پیگیر امورات، حل مسائل و مشکلات شهرستان باشند.

در این مراسم علی امیری به عنوان نخستین معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زرند معرفی شد.

Omrani-Zarand_ (2)

در متن حکم معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار زرند آمده است:

جناب آقای علی امیری

بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان زرند و به موجب این حکم به سمت معاون برنامه ریزی و معاون امور عمرانی آن فرمانداری منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

علیرضا رزم حسینی

استاندار کرمان

لازم بذکر است علی امیری با بیش از ۲۹ سال سابقه در کارنامه خود مسئولیت های دبیر شورای تأمین شهرستان، کارشناس امور سیاسی انتظامی و رئیس گروه برنامه ریزی و امور عمرانی در فرمانداری زرند را عهده دار بوده است.

انتهای پیام/