سیاست استکبار تفرقه‌افکنی میان مسلمانان است

امام جمعه زرند گفت: امری که می‌تواند جلوی قدرت‌های استکباری را بگیرد اسلام است و سیاست استکبار تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است.

امام جمعه زرند گفت: امری که می‌تواند جلوی قدرت‌های استکباری را بگیرد اسلام است و سیاست استکبار تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است.

Reza-KaramiPour

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند اظهار داشت: از آغاز خلقت یکی از اهداف شیطان جدایی بین مردم است و با این توطئه می‌تواند به اهدافش برسد.

وی افزود:‌ امروزه نیز دست‌اندرکاران شیطان به همین شیوه شناخته می‌شوند، استکبار جهانی به این شیوه‌ها دست زده است تا به نتایج خود یعنی تضعیف اسلام و دولت‌های اسلامی برسد.

امام جمعه زرند بیان کرد: چیزی که می‌تواند جلوی قدرت‌های استکباری را بگیرد اسلام است و زمانی می‌تواند اسلام را کنار بزند که تفرقه بین مسلمانان بیندازد.

وی عنوان کرد: مزدور تربیت کرده تا مانند چنین روزهایی بین مسلمانان عموماً و شیعیان و اهل سنت فتنه‌انگیزی کند.

کرمی‌پور دومین هدف استکبار را چپاول کشورهای اسلامی دانست و گفت: اگر بخواهند در غارت مسلمانان از هر جهت موفق باشند باید بین آنها تفرقه بیندازند که روی این مسئله تلاش زیادی کرده‌اند تا منابع زیرزمینی و مغزهای متفکر آنها را به غارت ببرند.

وی تصریح کرد: مسئله‌ای که در این زمان برای مسلمانان لازم و ضروری است، اتحاد و وحدت کلمه بین آنها است.

این مسئول با اشاره به ۱۴ تیر روز قلم گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ اسلام به بشریت آزاد‌اندیشی است یا به عبارت دیگر اسلام برای اصحاب قلم و اندیشه این زمینه را فراهم کرد تا بتوانند برای تعالی علمی و فرهنگی جامعه به وسیله گفتنی و نوشتنی آزاد باشند، اما در محدوده‌ای که دین برای آنها مقرر داشته است.

امام جمعه زرند اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای فعالیت در زمین‌های مختلف برای افراد گوناگون آزادی‌هایی بسیار خوب و زمینه‌های مناسبی را فراهم کرد، اما عده‌ای از آن آزادی سوء‌استفاده و عده‌ای از آزادی وحشت دارند.

وی با اشاره به هدف شبکه‌های ماهواره‌ای برای ایجاد تزلزل در خانواده‌ها عنوان کرد: هویت‌زدایی، دین‌زدایی، خانواده‌ستیزی و خانواده‌گریزی چهار هدف دشمن در این شبکه‌ها است.

کرمی‌پور تصریح کرد: تبلیغات سوء ماهواره‌ها اثرات بدی بر روی اعتقادات، تفکرات، شخصیت و تربیت خانواده‌ها و به ویژه زنان و جوانان دارند و افراد را از تفکرات و اعتقادات صحیح خود جدا می‌سازند.

انتهای پیام/